Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

L.J.L

Synes allerede jeg er træt af at høre om tvillinger efterhånden.

Efter den kongelige tvillingefødsel i weekenden, er der bare total focus på ALLE tvillinger, uha hvor er det bare spændende at være tvilling lige nu! I Go morgen Danmark har de et tvillingepar inde der fortæller om hvordan det er at være tvilling, puha det er jo næsten en sensation!? De taler om det som om vi aldrig har hørt om ordet tvilling før!! Christ hvor er jeg træt af at høre om det altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

SussieThyssen

linselouise skriver:

Efter den kongelige tvillingefødsel i weekenden, er der bare total focus på ALLE tvillinger, uha hvor er det bare spændende at være tvilling lige nu! I Go morgen Danmark har de et tvillingepar inde der fortæller om hvordan det er at være tvilling, puha det er jo næsten en sensation!? De taler om det som om vi aldrig har hørt om ordet tvilling før!! Christ hvor er jeg træt af at høre om det altså...

Det er vel meget naturligt, nu der også er focus på kongehusets tvillinger.
Og jeg synes da, at det er helt fint, at der bliver snakket lidt om den slags.
Sådan er det jo med al ting.
I dag er det ét og i morgen noget andet.
Det går jo af "mode" igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

L.J.L

SussieThyssen skriver:

Det er vel meget naturligt, nu der også er focus på kongehusets tvillinger.
Og jeg synes da, at det er helt fint, at der bliver snakket lidt om den slags.
Sådan er det jo med al ting.
I dag er det ét og i morgen noget andet.
Det går jo af "mode" igen.

Kærligst
Sussie

Ja det er også fint nok, synes bare de burde slappe lidt af med al det hysteri. Man har jo altså hørt om tvillinger før, men de udstiller det som om at tvillinger bare er noget af det vildeste fænomen i verden!

Anmeld

10. januar 2011

Molly8

linselouise skriver:

Ja det er også fint nok, synes bare de burde slappe lidt af med al det hysteri. Man har jo altså hørt om tvillinger før, men de udstiller det som om at tvillinger bare er noget af det vildeste fænomen i verden!

Det ér det faktisk også - en sensation  Altså ikke generelt, men tvillinger i kongehuset er jo aldrig set før. Kongehuset er der jo altid hype omkrig, så...

Bortset fra det, har jeg ikke den store mening om det. Jeg læser en god krimi i stedet

Kh Molly

Anmeld

10. januar 2011

Enayia

linselouise skriver:

Hehe jeg følger ikke så meget med i det. De er jo kommet ud af samme udgang som alle os andre, så intet nyt der for mig hi hi

Knus Enayia

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

jeg synes alle børn er små mirkalet og tvillinger ligeså... det kan ikke hidse mig op at de taler om tvillinger i denne forbindelse, det havde jeg helt forventet... og jeg er ski lidt ligeglad

de kongelige børn er dejlige børn som alle andre....

Anmeld

10. januar 2011

Bondepigen

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg synes alle børn er små mirkalet og tvillinger ligeså... det kan ikke hidse mig op at de taler om tvillinger i denne forbindelse, det havde jeg helt forventet... og jeg er ski lidt ligeglad

de kongelige børn er dejlige børn som alle andre....

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

linselouise skriver:

Tjaa...mig kan det altså ikke ophidse...jeh lader det fise ind af det ene øre og ud af det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.