Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg eeeelsker lille Emma.. synes hun er så sød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heidibh skriver: Jeg eeeelsker lille Emma.. synes hun er så sød
Ja hun er bare en kernepige elsker generelt den familie - de er sku ligesom os andre!
Jeg tror ikke David er trist overhovdet, nu skal vi tænke på at vi kun ser en brøkdel af havd der bliver vist, jeg tror bare hans behov for at være på er lig 0
Anonym skriver: Ja hun er bare en kernepige elsker generelt den familie - de er sku ligesom os andre!
Ja, det er rigtig nok, de har også været meget igennem, tæt på skilsmisse, men er kommet ud på den anden side, så det er bare så godt
victoria2008 skriver: Ja, og jeg synes at det er ok at Christina har valgt at pigerne skal bo hos Christian, det må sgu være hårdt at stå alene med 4 børn
Ja, og jeg synes at det er ok at Christina har valgt at pigerne skal bo hos Christian, det må sgu være hårdt at stå alene med 4 børn
Det må have været en utrolig hård beslutning af tag, men jeg tager hatten af for hende !!!
Albertesmor skriver: Jeg tror ikke David er trist overhovdet, nu skal vi tænke på at vi kun ser en brøkdel af havd der bliver vist, jeg tror bare hans behov for at være på er lig 0
Det kan også være rigtigt, og så er det grunden til at han holder sig i baggrunden, han er jo også teenager
Ja de er ski nede på jorden og meget lige til og ikke "se mig, hør mig"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128