Nu håber vi på et godt HCG tal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

ønskebørn74

OUH har lige ringet... vi skal have taget blodprøve idag. Men får først svar imorgen eftermiddag... Hold op det er længe at vente... Og så skal der laves en til om nogle dage...

Hun ville lige høre om vi havde brug for det... Er det ikke normal prosedure???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

oo

ikke helt normal...altså de kan godt lide at sige at hvis testen er positiv, så tager de ikke blodprøve og her er det så at man skal insistere på blodprøve eller scanning (eller begge dele). når du bløder, burde de også scanne dig og det skal du altså forsøge at trumfe igennem Lene!!!! De tager selvfølgelig blodprøven med to dages mellemrum for at se om den er høj nok og om den stiger som den burde - som du jo ved

men helt alvorligt...tag en alvorssnak med dem om en scanning!!! de BURDE de ha tilbudt dig når nu du bløder, men det er ikke alle sygeplejerskerne der gir ved døren, så du skal virkelig kræve din ret. og det ER din ret at få at vide at alt er som det skal være og du kan glæde dig!!!

åh jeg håber så inderligt at det er NU du skal være Mor, jeg har tænkt på dig hele weekenden

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

ikke helt normal...altså de kan godt lide at sige at hvis testen er positiv, så tager de ikke blodprøve og her er det så at man skal insistere på blodprøve eller scanning (eller begge dele). når du bløder, burde de også scanne dig og det skal du altså forsøge at trumfe igennem Lene!!!! De tager selvfølgelig blodprøven med to dages mellemrum for at se om den er høj nok og om den stiger som den burde - som du jo ved

men helt alvorligt...tag en alvorssnak med dem om en scanning!!! de BURDE de ha tilbudt dig når nu du bløder, men det er ikke alle sygeplejerskerne der gir ved døren, så du skal virkelig kræve din ret. og det ER din ret at få at vide at alt er som det skal være og du kan glæde dig!!!

åh jeg håber så inderligt at det er NU du skal være Mor, jeg har tænkt på dig hele weekenden

1000 tak søde!!!... ... De sagde til mig at de ikke kunne scanne mig endnu da de ikke kan se noget endnu... Men om 1 uge til 1½, der kan de se det ordentligt......

Anmeld

10. januar 2011

oo

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!!... ... De sagde til mig at de ikke kunne scanne mig endnu da de ikke kan se noget endnu... Men om 1 uge til 1½, der kan de se det ordentligt......

okay, ja, det kan så godt være - alt efter hvor langt du er. de scannede mig da jeg var gravid med Sol omkring 5+0 og der kunne man ikke se et foster, men Randi kunne se at det hele så ud til at udvikle sig til en normal graviditet (hun har falkeøje hvad det angår )

men så når de KAN scanne dig, så sørg for at de gør det!!!

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

okay, ja, det kan så godt være - alt efter hvor langt du er. de scannede mig da jeg var gravid med Sol omkring 5+0 og der kunne man ikke se et foster, men Randi kunne se at det hele så ud til at udvikle sig til en normal graviditet (hun har falkeøje hvad det angår )

Enten er jeg 4+5 uger henne el. 5+0... Tror du de kan så??

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Jeg tænker at det er op over at de kan se et eller andet.. Der plejer at være tale om en "hvid klat" på scanningsbilledet, sådan som jeg lige husker..

Jeg siger som Trine. Kræv din ret, tud i telefonen, vis dem, hvor vigtigt det er for Jer! Det skal de sgu!

Jeg krydser fingre og tæer.. Jeg ser helt mærkelig ud

ps: du kan se i denne tråd, hvordan det kan se ud så tidligt....

https://www.baby.dk/debat/33281pi1/uge-4/tvillingerne-i-uge-4.aspx

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Jeg tænker at det er op over at de kan se et eller andet.. Der plejer at være tale om en "hvis klat" på scanningsbilledet, sådan som jeg lige husker..

Jeg siger som Trine. Kræv din ret, tud i telefonen, vis dem, hvor vigtigt det er for Jer! Det skal de sgu!

Jeg krydser fingre og tæer.. Jeg ser helt mærkelig ud

ps: du kan se i denne tråd, hvordan det kan se ud så tidligt....

https://www.baby.dk/debat/33281pi1/uge-4/tvillingerne-i-uge-4.aspx

1000 tak for svaret søde!!!...

Anmeld

10. januar 2011

oo

ja, tud i telefonen og kør hele arsenalet frem: du har mistet før, du har kæmpet så længe, du bløder, du tester positivt, men stregen ku være tydeligere osv osv, de SKAL scanne dig! hvis ikke idag, så i hvert fald i løbet af denne uge. og hvis du er 5+0 så kan de altså godt se den hvide klat, som Kitty også skriver om, og de kan se en slimhinde osv., de kan se om der sker det der skal ske på det her tidlige tidspunkt i din livmoder. og så kan de scanne dig igen en uge efter og se meget mere

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

ja, tud i telefonen og kør hele arsenalet frem: du har mistet før, du har kæmpet så længe, du bløder, du tester positivt, men stregen ku være tydeligere osv osv, de SKAL scanne dig! hvis ikke idag, så i hvert fald i løbet af denne uge. og hvis du er 5+0 så kan de altså godt se den hvide klat, som Kitty også skriver om, og de kan se en slimhinde osv., de kan se om der sker det der skal ske på det her tidlige tidspunkt i din livmoder. og så kan de scanne dig igen en uge efter og se meget mere

Jeg skal nok presse på... For det er bare opslidende ikke at vide hvad der sker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.