Hm.. Hvor er jeg træt af modgang, giv os noget medgang :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Sabsy

Hm.. Ja som der står i overskrift er jeg træt af modgang, vi flyttede i juli ind i vores dejlige lejlighed og glædes os til komme væk fra vores ombygget garage til et fast tag over hovedet.. Det fik vi, JUBIIIII!!!

Nu har vi så fået noget på væggen som vi mener er skimmel, men som udlejer ikke ser som skimmel og vil have os til at betale for det, sådan en prøve koster bare 1095,- at få taget også derud over hvad der skal ske.. Kan det være rigtig at vi skal hæfte for dette i HANS lejlighed??

Lufter ud 3timer dagligt og har derefter varme på.. Benjamin er nu blevet taget ud af soverværelset og sover i stuen nu, vi leder efter en midlertidig bolig, så hvis der er nogen som kender nogen nær Farum der har noget, så vil jeg være lykkelig..

Ligger to billeder af med, også kan i se det.. Hvad tror i det er??

JEG ER SIKKER PÅ AT DET ER SKIMMELSVAMP!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

MissGeoh

Håber der kommer medgang.

Jeg ved ikke hvad det er der er på jeres væg, men det kunne godt ligne skimmelsvamp..

Og det ser da godt nok ikke godt ud..

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

Jepp det er skimmel.
Det I gør er at henvende jer til kommunen og beder dem om at en bygningsinspektør kommer ud, og det er udlejer der skal dække det...ikke jer.
Det fik vi også i Slagelse, da vi boede hos privat udlejer, og vores vægge så også sådan ud.
Puuhha...men se at komme væk derfra hurtigst muligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

PS...gå evt personligt ned på kommunen og tag billedet med af jeres væg, så de får syn for sagen.

Anmeld

10. januar 2011

regalprime

Det er jeg næste 100% sikker på desværre er skimmelsvamp som du selv skriver Øv hvor træls for dig!!!!!

Jeg mener altså ikke det er dig der skal betale for at få det  udbedret eftersom i bor til leje. Men prøv evt at kontakt llo, de burde kunne hjælpe dig!!!

Håber i snart for noget medgang

Anmeld

10. januar 2011

Sabsy

SussieThyssen skriver:

Jepp det er skimmel.
Det I gør er at henvende jer til kommunen og beder dem om at en bygningsinspektør kommer ud, og det er udlejer der skal dække det...ikke jer.
Det fik vi også i Slagelse, da vi boede hos privat udlejer, og vores vægge så også sådan ud.
Puuhha...men se at komme væk derfra hurtigst muligt.

Kærligst
Sussie

Tak søde Sussie, jeg ringer til dem kl. 10:00.. Tak for tippet, troede ikke man kunne det når det var lejet.. Hvad skulle Baby.dk dog gøre uden dig Sussie

Anmeld

10. januar 2011

ChatH

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hm.. Ja som der står i overskrift er jeg træt af modgang, vi flyttede i juli ind i vores dejlige lejlighed og glædes os til komme væk fra vores ombygget garage til et fast tag over hovedet.. Det fik vi, JUBIIIII!!!

Nu har vi så fået noget på væggen som vi mener er skimmel, men som udlejer ikke ser som skimmel og vil have os til at betale for det, sådan en prøve koster bare 1095,- at få taget også derud over hvad der skal ske.. Kan det være rigtig at vi skal hæfte for dette i HANS lejlighed??

Lufter ud 3timer dagligt og har derefter varme på.. Benjamin er nu blevet taget ud af soverværelset og sover i stuen nu, vi leder efter en midlertidig bolig, så hvis der er nogen som kender nogen nær Farum der har noget, så vil jeg være lykkelig..

Ad skimmel har også haft i vores hus. afsted med dig til kommunen som sussi siger

Anmeld

10. januar 2011

Enayia

Hej! Øv hvor er det træls i skal være så uheldige. Jeg synes godt du kunne ligne svamp der er på den væg. Jeg ved ikke helt om man kan, men hvis jeg var dig ville jeg tage et billede af det der, evt med din mobil telefon og tage det med ned på kommunen . Jeg ved ikke om de kan gøre noget når det er en privat udlejer i bor hos (Det burde jo være ham/hende der skulle gøre noget ved det) Men tænker det er et forsøg værd! Ved ikke hvor ellers man henvender sig, men det ved de måske der.

Håber i kan komme væk derfra på den ene eller anden måde! Ved hvor dyrt det er at flytte! Føler virkelig med jer! Hvor er det bare ærgeligt!

Knus Enayia

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

Tak søde Sussie, jeg ringer til dem kl. 10:00.. Tak for tippet, troede ikke man kunne det når det var lejet.. Hvad skulle Baby.dk dog gøre uden dig Sussie

Uhhh..sikke en kompliment...tak hvor er du sød...men du skal se..det ville nok gå alligevel
Der findes et lille ord, der siger:
- Vil du vide hvor uundværlig du er, så tag et glas vand og stik fingeren ned i det, træk fingeren op og se hvor stort et hul du efterlader!
Det skal nok hive en ned igen, så man ikke bliver alt for indbildsk

Fik du set det jeg skrev omkring, at det nok var en god ide med en personlig henvendelse på kommunen + billede ???

Anmeld

10. januar 2011

Sabsy

Uhhh..sikke en kompliment...tak hvor er du sød...men du skal se..det ville nok gå alligevel
Der findes et lille ord, der siger:
- Vil du vide hvor uundværlig du er, så tag et glas vand og stik fingeren ned i det, træk fingeren op og se hvor stort et hul du efterlader!
Det skal nok hive en ned igen, så man ikke bliver alt for indbildsk

Fik du set det jeg skrev omkring, at det nok var en god ide med en personlig henvendelse på kommunen + billede ???

Har snakket med HOME som vi lejer boligen igennem - og det ER EJER der skal betale - har nu snakket med advokaten, i længere tid.. OG da hun spørg om adr. og jeg siger vejnavn, siger hun til mig det skulle vel ikke være 34 st mf at den er gal? Jo siger jeg det er det - og jeg finder så ud af at der har været en større vand skade i lejligheden som ikke er ordnet!!!!... Så nu skal Hr. Ole her altså have fingeren ud og kommer igang!..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.