Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger,
Ved I om Baby Sam forhandler Emmaljunga barnevogne? Kan ikke se dem på deres hjemmeside, så tænkte de måske slet ikke forhandler dem?
Tak for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chewy skriver: Hej piger, Ved I om Baby Sam forhandler Emmaljunga barnevogne? Kan ikke se dem på deres hjemmeside, så tænkte de måske slet ikke forhandler dem? Tak for svar
Det gør de søde... Lene
Det er da også mærkeligt de ikke reklamerer med det på hjemmesiden. Men ja, de sælger Emmaljunga, og har masser af modeller... Så tag du endelig i Babysam og kig efter vogn
Åh, det var dejligt Min mor har nemlig spurgt om vi ikke skal køre i Baby Sam og kigge på lørdag - tror hun har i tankerne at ville købe en barnevogn til os, og så er det jo vigtigt de har emmaljunga, som jeg så gerne vil have
Godmorgen
Hvis du bor i Københavns området vil jeg bare lige give dig et godt råd, hvis du overvejer at købe en Emmaljunga. I Engby Barnevogne på Enghavevej, vesterbro kan du finde alle vognene ca. 400 kr billigere end i Baby Sam. Og så får du langt bedre service
Det er fordi Babysams hovedformåls salg af vogne er Odder, så det er det der bliver omtalt mest, men ja der er også mange Emaljunga vogne
mathildemb skriver: Godmorgen Hvis du bor i Københavns området vil jeg bare lige give dig et godt råd, hvis du overvejer at købe en Emmaljunga. I Engby Barnevogne på Enghavevej, vesterbro kan du finde alle vognene ca. 400 kr billigere end i Baby Sam. Og så får du langt bedre service
Tak for tippet Jeg bor dog på Fyn, så der er lidt langt. Ellers tusind tak
Chewy skriver: Tak for tippet Jeg bor dog på Fyn, så der er lidt langt. Ellers tusind tak
He he ok, det kan jeg godt se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128