Skidt tilpas...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Heidisbebs

Puuhaaa, jeg er lige gået ind i uge 16 og er virkelig svimmel, hovedpine og føler at jeg ikke kan trække vejret. Besvimede 2 gange lørdag og 1 gang søndag(varede meget kort tid) men bagefter drønede mit hjerte derud af, havde svedeture ,og følte at jeg ikke kunne få vejret....

Har taget en sygedag idag, og vil lige til lægen en tur  og tjekkes, håber at det er helt normalt at jeg har det sådan....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Bare mig..

Puha, ja det havde jeg også.. Og hvis jeg husker rigtigt, så var det også omkring uge 16. Det var forfærdeligt, og hver gang man prøver at rejse sig, så enten vælter man eller også svinger man helt vildt..

Håber snart det er ovre for dig, det varede ikke så lang tid for mig..

Anmeld

10. januar 2011

B&J

det er slet ikke sjovt af besvime det er så ubehaligt.. kender det selv da jeg var gravid desværre.. og god ide med lægen

og håber snart det går over igen

Anmeld

10. januar 2011

Tanja1234

Jeg har også haft det præcis lige som dig.

Min jordemoder anbefalede mig at sørge for at spise løbende og altid have vand i tasken - gerne fx bananer, rosiner og nødder - altså ting der giver lidt energi der holder noget længere end de helt søde ting som fx æbler mv.

Samtidig sagde hun også at hvis du står stille fx i kø i butikken eller lignende, så skal man huske at "trippe" lidt på fødderne. Fordi vi har mere blod i kroppen nu, så tager det længere tid for blodet at komme tilbage fra benene, så derfor kan det hjælpe at gå lidt på stedet.

Håber det kan bruges.

Anmeld

10. januar 2011

Heidisbebs

~~M.Nielsen~~ skriver:

Puha, ja det havde jeg også.. Og hvis jeg husker rigtigt, så var det også omkring uge 16. Det var forfærdeligt, og hver gang man prøver at rejse sig, så enten vælter man eller også svinger man helt vildt..

Håber snart det er ovre for dig, det varede ikke så lang tid for mig..

Det var ikke alvorligt så ????

Anmeld

10. januar 2011

Heidisbebs

Tanja1234 skriver:

Jeg har også haft det præcis lige som dig.

Min jordemoder anbefalede mig at sørge for at spise løbende og altid have vand i tasken - gerne fx bananer, rosiner og nødder - altså ting der giver lidt energi der holder noget længere end de helt søde ting som fx æbler mv.

Samtidig sagde hun også at hvis du står stille fx i kø i butikken eller lignende, så skal man huske at "trippe" lidt på fødderne. Fordi vi har mere blod i kroppen nu, så tager det længere tid for blodet at komme tilbage fra benene, så derfor kan det hjælpe at gå lidt på stedet.

Håber det kan bruges.

Mange tak for de gode råd..  var ved lægen og han sagde at mit blodtryk var fint og blod procent var lidt lavt 7,2 men fint nok, og blev sygemeldt resten af ugen, skal til jordemoder på fredag.... Håber  alt er i orden, bliver da lidt bekymret

Anmeld

10. januar 2011

Heidisbebs

B&J skriver:

det er slet ikke sjovt af besvime det er så ubehaligt.. kender det selv da jeg var gravid desværre.. og god ide med lægen

og håber snart det går over igen

Nej man bliver da bekymret

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Heidisbebs skriver:

Nej man bliver da bekymret

det gør man nemlig og man bliver så ked af det også for man får så mange dårlige tanker

Anmeld

10. januar 2011

Bare mig..

Heidisbebs skriver:

Det var ikke alvorligt så ????

Nej, det var det ikke.. Jeg tror egentlig bare, at det var kroppen der lige havde brug for ro.. Lige i de der uger sker der jo enormt meget, og maven begynder at vokse, ja der sker bare meget..

Men fortsætter dit, så skal du nok kontakte lægen.. Men ellers ville jeg ikke være nervøs, for som sagt, sker der meget med kroppen..

Anmeld

10. januar 2011

Heidisbebs

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nej, det var det ikke.. Jeg tror egentlig bare, at det var kroppen der lige havde brug for ro.. Lige i de der uger sker der jo enormt meget, og maven begynder at vokse, ja der sker bare meget..

Men fortsætter dit, så skal du nok kontakte lægen.. Men ellers ville jeg ikke være nervøs, for som sagt, sker der meget med kroppen..

Tak for det positive svar, det er jeg glad for at høreHar aftalt med lægen at jeg skal ringe i  morgen igen...............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.