Ud at cykle med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.640 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Kristine Kjemtrup

Hej.

Jeg har en datter på 3 mdr, og jeg vil rigtig gerne have hende med ud at cykle.. Så jeg er på jagt efter en god cykelstol.
Nogle gode råd???

Jeg har lidt kig på denne:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=4737880456&n=-1351314816&pn=-1351314789

Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med denne, eller kender til en anden og meget bedre cykelstol?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

ønskebørn74

Kristine Kjemtrup skriver:

Hej.

Jeg har en datter på 3 mdr, og jeg vil rigtig gerne have hende med ud at cykle.. Så jeg er på jagt efter en god cykelstol.
Nogle gode råd???

Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med denne, eller kender til en anden og meget bedre cykelstol?

den ser super lækker ud...

Anmeld

9. januar 2011

Amso

I en alder af 3-4 måneder, sidder børnene så, så stabilt at det er ansvarligt at have dem siddende i en cykelstol?? Har ikke barn endnu selv, men jeg syntes det virker tidligt..

Anmeld

9. januar 2011

Manne

Hej

Jeg vil ikke anbefale dig en cykelstol før den lille er 8-9 mdr gammel, før der, er hun slet ikke stærk nok i ryggen. Når den tid kommer kan jeg anbefale en Hamax (spectra). Har kun haft god erfaring med denne med mine to store døtre  Har set flere, med børn siddende i en stol med lavryg og jeg får det skidt hver gang. Det ser ud som hovedet er ved at trille bagover. Det skal bare være en med høj ryg

Et andet alternativ er en cykeltrailer med babysæde. Det kan hun godt ligge i nu. Det fik jeg anbefalet af min shpl. Fra 5 mdr. har min lille Ditte været med i den. Dog ret begrænset pga. snevejret.

Vh. Marianne

Anmeld

10. januar 2011

Kristine Kjemtrup

Manne skriver:

Hej

Jeg vil ikke anbefale dig en cykelstol før den lille er 8-9 mdr gammel, før der, er hun slet ikke stærk nok i ryggen. Når den tid kommer kan jeg anbefale en Hamax (spectra). Har kun haft god erfaring med denne med mine to store døtre  Har set flere, med børn siddende i en stol med lavryg og jeg får det skidt hver gang. Det ser ud som hovedet er ved at trille bagover. Det skal bare være en med høj ryg

Et andet alternativ er en cykeltrailer med babysæde. Det kan hun godt ligge i nu. Det fik jeg anbefalet af min shpl. Fra 5 mdr. har min lille Ditte været med i den. Dog ret begrænset pga. snevejret.

Vh. Marianne

Tusind tak for hjælpen!
Dét var et dejligt svar... Så tror jeg der blir skrevet så'n en cykel-trailer på ønskelisten til dåben
Mange tak

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Kristine Kjemtrup skriver:

Hej.

Nogle gode råd???

Jeg tror ikke man må bruge disse cykelstole så tidligt endnu, men den ser rigtig fin ud ellers. Jeg tænker mere om man må bruge de der vogne man kan spænde fast på cyklen, hvor der plads til både større børn, og hvor man kan købe et barnesæde til babyer

Håber du finder løsningen, og god cykeltur

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

det er da for tidligt at have hende med i en alm cykelstol! men men kan få babyindsatser til de der cykeltrailere

Anmeld

10. januar 2011

Kristine Kjemtrup

Jeg prøver at kigge på sådan en cykeltrailer så...
Tak for hjælpen, folkens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.