Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja så kom det jeg frygtet aller mest, er begyndt at bløde ,
dog ikke meget, men alligevel tankerne er der,
skal til en scanning imorgen, men hold da op hvor er vente tiden lang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LeaSchmidt skriver: ja så kom det jeg frygtet aller mest, er begyndt at bløde , dog ikke meget, men alligevel tankerne er der, skal til en scanning imorgen, men hold da op hvor er vente tiden lang
Eii tror du, at du skal vente til i morgen??Var det ikke en ide at snakke med vagtlægen?Ellers skal du holde dig i ro til i morgen.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Eii tror du, at du skal vente til i morgen??Var det ikke en ide at snakke med vagtlægen?Ellers skal du holde dig i ro til i morgen.KærligstSussie
.
jeg har snakket med vagtlægen, de siger at der ikke er så meget at gøre andet end at vente og se øv hvor er det hårdt
LeaSchmidt skriver: . jeg har snakket med vagtlægen, de siger at der ikke er så meget at gøre andet end at vente og se øv hvor er det hårdt
Nåja..så må du jo vente til i morgen.Men hold dig i ro indtil da.Læg dig ned, med en pude under måsen.
Sender lige en stor varm krammer Håber på det bedste for dig/jer
Jeg håber det bedste for jer
Marianne
SussieThyssen skriver: Nåja..så må du jo vente til i morgen.Men hold dig i ro indtil da.Læg dig ned, med en pude under måsen.
Ja. tusind tak for dine søde svar,
MarianneSonne skriver: Jeg håber det bedste for jer Marianne
Tusind mange tak.
Buito skriver: Sender lige en stor varm krammer Håber på det bedste for dig/jer
mange mange tak.
Sender en masse tanker til dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128