Kageteenageren skriver:
Jeg har været til Landskonference hele weekenden.
Fredag aften startede rigtig godt med en god NEXUS fest på vores sekretariat.
Dagen efter (altså i lørdags) skulle vi gå fra vores sekretariat ind til Christiansborg. En god lille gåtur på ca. 3,5 km. Men paradoksalt nok falder jeg nok af trappen inde på sekretariatet, på vej ned. Havde ellers fået en af drengene til at bære min kuffert for mig. For det kunne jeg slet ikke klare. Lige pludselig får jeg så vist overbalance og så falder jeg godt 10 trin ned. Under styrtet var jeg vildt bange for at lave en kolbøtte.
Og til mit forsvar vil jeg lige sige, jeg var pinlig ædru på det tidspunkt.
Nå, men vi går så videre. Mine ben skælver godt nok under mig, men tænkte bare at det bare var slaget.
Vi går så på Sunset, hvor jeg næsten slet ikke kan gå på venstre fod mere. Jeg tager min støvle af (den sad ret godt klemt) og ser at min fod er hævet til dobbeltstørrelse og er helt gul og blå.
Vi beslutter så, at vi gik resten af vejen ind til Christiansborg i mit tempo. Og hvis ikke det blev bedre, måtte jeg en tur på skadestuen.
Vi gik så derind og jeg fik det værre med det. Skal lige siges at når jeg har rigtig ondt, får jeg kvalme, svimmelhed og hovedpine. Og så ved jeg der skal professionel tilgang til det. Så jeg fik vores landssekretær til at køre mig ud på Amager Hospital, hvor de først troede min fod var brækket. Dog var den kun forstuvet. 
Avs avs... god bedring