Den nyeste mode

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

eElak

Kageteenageren skriver:

Jeg overvejede lidt at tage en taxa, men havde ikke råd til det..  Og den kære lille fynbo her, ved da ikke hvilken bus

Til en anden gang - 2A, 1A + andre busser kører der... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Amso

Ej hvor surt for dig..

Forestil dig at have moonworker på i 6 uger, under sin graviditet. Det er en dille jeg helst holder mig fra fremover..

Og glemmer aldrig de krykker, for satan det er hårdt - JA...!!!!

Anmeld

9. januar 2011

Manakauapo

Ej hvor surt for dig..

Forestil dig at have moonworker på i 6 uger, under sin graviditet. Det er en dille jeg helst holder mig fra fremover..

Og glemmer aldrig de krykker, for satan det er hårdt - JA...!!!!

Åhh hvor trist.

Ja, de diller kan vi sagtens undvære  hehe

Anmeld

9. januar 2011

Manakauapo

KaLee skriver:

Til en anden gang - 2A, 1A + andre busser kører der... 

Super.. Det skal jeg huske

Anmeld

9. januar 2011

twinboys

Kageteenageren skriver:

Jeg har været til Landskonference hele weekenden.

Fredag aften startede rigtig godt med en god NEXUS fest på vores sekretariat.

Dagen efter (altså i lørdags) skulle vi gå fra vores sekretariat ind til Christiansborg. En god lille gåtur på ca. 3,5 km. Men paradoksalt nok falder jeg nok af trappen inde på sekretariatet, på vej ned. Havde ellers fået en af drengene til at bære min kuffert for mig. For det kunne jeg slet ikke klare. Lige pludselig får jeg så vist overbalance og så falder jeg godt 10 trin ned. Under styrtet var jeg vildt bange for at lave en kolbøtte.

Og til mit forsvar vil jeg lige sige, jeg var pinlig ædru på det tidspunkt.

Nå, men vi går så videre. Mine ben skælver godt nok under mig, men tænkte bare at det bare var slaget.

Vi går så på Sunset, hvor jeg næsten slet ikke kan gå på venstre fod mere. Jeg tager min støvle af (den sad ret godt klemt) og ser at min fod er hævet til dobbeltstørrelse og er helt gul og blå.

Vi beslutter så, at vi gik resten af vejen ind til Christiansborg i mit tempo. Og hvis ikke det blev bedre, måtte jeg en tur på skadestuen.

Vi gik så derind og jeg fik det værre med det. Skal lige siges at når jeg har rigtig ondt, får jeg kvalme, svimmelhed og hovedpine. Og så ved jeg der skal professionel tilgang til det. Så jeg fik vores landssekretær til at køre mig ud på Amager Hospital, hvor de først troede min fod var brækket. Dog var den kun forstuvet.

Avs avs... god bedring

Anmeld

9. januar 2011

Manakauapo

twinboys skriver:

Avs avs... god bedring

Tak søde

Anmeld

10. januar 2011

Manakauapo

Anne G skriver:

Av av av... Det ser ud til at gøre temmelig ondt....

Men fed humor du har

Det gør det også..  Men kan jo ligeså godt lave lidt sjov ud af det..  Så gør det knapt så ondt  hehe

Anmeld

10. januar 2011

Kruse90

hahahaha sååådan

Anmeld

10. januar 2011

Nemesis

bortset fra at det ser ud til at gøre avs så kan vi jo konstatere at når du gør noget så gør du det grundigt!

:-) Sisse

Anmeld

10. januar 2011

Manakauapo

bortset fra at det ser ud til at gøre avs så kan vi jo konstatere at når du gør noget så gør du det grundigt!

:-) Sisse

Nemlig! Man skal ALTID huske at være grundig!  haha

Det siger mine lærere nemlig altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.