Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Til de af jer som jeg har snakket meget med, i kan finde mig derinde under navnet Soffi Sørensen
Bruger faktisk mere tid derinde, end her - Men det må jeg hellere få lavet om på
I andre skal også være velkomne til at ansøge
Kram Soffi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sofia88 skriver: Til de af jer som jeg har snakket meget med, i kan finde mig derinde under navnet Soffi Sørensen Bruger faktisk mere tid derinde, end her - Men det må jeg hellere få lavet om på I andre skal også være velkomne til at ansøge Kram Soffi
Pludselig var du væk fra min liste derinde... Og du kunne slet ikke findes derinde igen...
Årh velkommen tilbage , er du ikke hende Henrik smed ud som hed soffiline eller sådan noget før ???
MoarJ skriver: Pludselig var du væk fra min liste derinde... Og du kunne slet ikke findes derinde igen...
Har haft slettet alt derinde fra, billeder, venner osv. Det er en længere historie søde.
Men du skal gerne kunne finde mig derinde nu
sofia88 skriver: Har haft slettet alt derinde fra, billeder, venner osv. Det er en længere historie søde. Men du skal gerne kunne finde mig derinde nu
så ansøger jeg dig også igen
morethanperfect skriver: så ansøger jeg dig også igen
Og jeg godkender dig, med garanti
Ja det var nok en god ide at du fjernede dit profil billede , så er du ikke så let genkendelig
Har ansøgt dig igen...
sofia88 skriver: Og jeg godkender dig, med garanti
Taaak
MoarJ skriver: Har ansøgt dig igen...
Du er godkendt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128