Mor på besøg, men hvor skal vi gøre af hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Anonym trådstarter

Ja, min mor har et par ekstra feriedage som hun kunne tænke sig at bruge på at besøge os...

Vi har ikke set hinanden i 2 år da økonomien har været for stram til at tage på weekendtur over broerne...

MEN der er flere ting som lige nu står i vejen for at det kan lade sig gøre:

1. Lejligheden, jeg er ikke sikker på om der er plads til at hun kunne sove på en madras i stuen.

2. Hun er ryger, og kæresten er overfølsom overfor røg og røglugt. Havde en veninde på besøg der bor med en ryger og han havde det dårligt i et par dage efter hun havde været her i ca. 2 timers tid.

Så er der nogen der kender et billigt overnatningsmulighed i Roskilde, hvor vi med god samvittighed kunne sætte hende af for natten og hente hende igen næste dag til shoppingtur m.v. ?

Har prøvet at google og det eneste sted der kommer pris på er Hotel Prindsen og det er 2000 kr. pr. nat, det er alt for meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

JulieE

Uden at være sikker, mener jeg der ligger en vandrehjem i Roskilde (nogle af gæsterne til min datters navngivning for snart 4 år siden, overnattede der) Måske kunne dte være noget??

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Uden at være sikker, mener jeg der ligger en vandrehjem i Roskilde (nogle af gæsterne til min datters navngivning for snart 4 år siden, overnattede der) Måske kunne dte være noget??

ville du kunne hjælpe med at finde priserne på det? fandt godt Danhostel nede ved vikingmuseet men der var ingen priser på siden...

Anmeld

9. januar 2011

JulieE

Anonym skriver:

ville du kunne hjælpe med at finde priserne på det? fandt godt Danhostel nede ved vikingmuseet men der var ingen priser på siden...

Desværre kan jeg ikke huske det. Men mener de var rimelige Og gæsterne havde syntes det var en ok sted at sove

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, min mor har et par ekstra feriedage som hun kunne tænke sig at bruge på at besøge os...

Vi har ikke set hinanden i 2 år da økonomien har været for stram til at tage på weekendtur over broerne...

MEN der er flere ting som lige nu står i vejen for at det kan lade sig gøre:

1. Lejligheden, jeg er ikke sikker på om der er plads til at hun kunne sove på en madras i stuen.

2. Hun er ryger, og kæresten er overfølsom overfor røg og røglugt. Havde en veninde på besøg der bor med en ryger og han havde det dårligt i et par dage efter hun havde været her i ca. 2 timers tid.

Så er der nogen der kender et billigt overnatningsmulighed i Roskilde, hvor vi med god samvittighed kunne sætte hende af for natten og hente hende igen næste dag til shoppingtur m.v. ?

Har prøvet at google og det eneste sted der kommer pris på er Hotel Prindsen og det er 2000 kr. pr. nat, det er alt for meget...

Øhh..mor kan vel for pokker gå udenfor og ryge?? Det er vel ikke for meget forlangt??
Når nu din kæreste har det dårligt med det.
Men ellers vil jeg da tro at en vandrehjem, hostel eller motel er noget af det billigste man kan finde.
Men der må hun jo heller ikke ryge inden døre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Øhh..mor kan vel for pokker gå udenfor og ryge?? Det er vel ikke for meget forlangt??
Når nu din kæreste har det dårligt med det.
Men ellers vil jeg da tro at en vandrehjem, hostel eller motel er noget af det billigste man kan finde.
Men der må hun jo heller ikke ryge inden døre.

Kærligst
Sussie

Mor har lovet ikke at ryge mens hun er her, men al hendes tøj osv vil stadig være fyldt med røg da hun også bor med en mand der ryger... MEGET endda...

Og som sagt bare det min veninde var her og der sad røg i hendes tøj gjorde ham skidt mas...

hun var ellers stoppet med hjælp fra lægen...

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Mor har lovet ikke at ryge mens hun er her, men al hendes tøj osv vil stadig være fyldt med røg da hun også bor med en mand der ryger... MEGET endda...

Og som sagt bare det min veninde var her og der sad røg i hendes tøj gjorde ham skidt mas...

hun var ellers stoppet med hjælp fra lægen...

Tjaaa..så er der jo ikke rigtigt noget at gøre.
Hvad gør din kæreste egentligt mht fx rygende kolleger, venner og den slags?

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..så er der jo ikke rigtigt noget at gøre.
Hvad gør din kæreste egentligt mht fx rygende kolleger, venner og den slags?

har ikke arbejde og har ikke rygende venner...

Tæt familie døde som følge af at have været udsat for passiv rygning så derfor også en stram holdning til det udover hans overfølsomhed...

Anmeld

9. januar 2011

LR85

Hvornår skal besøget være?

Min veninde er ude a sejle 14 dage hver måned og bor centralt i Roskilde. Tror gerne hun vil leje sin lejlighed ud billigt hvis det muligvis har interesse?

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Hvornår skal besøget være?

Min veninde er ude a sejle 14 dage hver måned og bor centralt i Roskilde. Tror gerne hun vil leje sin lejlighed ud billigt hvis det muligvis har interesse?

bryder mig ikke om tanken at sætte hende af ved "fremmede mennesker", ville ikke turde stole på at alt var iorden..

Er desværre meget mistroisk med andre mennesker, og min mor er ikke helt så frisk som hun var en gang så føler jeg skal passe på hende hvis hun kan komme herover.. (hun bliver snart 48 år, men har haft en del sygdomme de sidste par år der har slået hårdt)..

Uhh lige med det her er jeg enormt dårlig med ord.. men håber du forstår uden at misforstå mig som utaknemmelig m.v....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.