Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger ..
Ved i om man må tage ipren imens man tager pencillin?
Jeg har fået en grum halsbetændelse og får 800mg pencillin ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ox. skriver: Hej piger .. Ved i om man må tage ipren imens man tager pencillin? Jeg har fået en grum halsbetændelse og får 800mg pencillin ..
jaaaa det tror jeg bestemt du må... jeg tog i alt fald 600mg ibumetin (samme virksomme stof som Ipren)
ja det må man gerne... det sagde min læge da da jeg fik halsbetændelse sidst
Det må du godt.
Og om ikke andet kan du tage panodil.
Men almindeligt håndkøbs smertestillende må du gerne tage med pencillin.
Betændelse gør hamrende ondt, så se du a blive smertestillet lidt.
God bedring
Er der ikke en indlægsseddel du kan læse dig frem til det på?? For aner det desværre ikke. Har det pencillin noget bestemt navn, for så kan jeg da lige slå det op i min bog
Hej
Jeg har fået at vide fra lægen at jeg ikke må spise ibumetin, samt ipren, men måtte tage pernodil...
VEd faktisk ikke hvorfor, men det var også nu efter jeg er blevet gravid.
Så det kan godt være du må hvis man ikke er gravid.
th skriver: Hej Jeg har fået at vide fra lægen at jeg ikke må spise ibumetin, samt ipren, men måtte tage pernodil...
oki.... det ser skidt ud for mig så... det må jeg lige nærlæse... lægen ved nemli godt at jeg tager ibumetinerne
Tak piger - må nappe et par panodiler i mig så
th skriver: Hej Jeg har fået at vide fra lægen at jeg ikke må spise ibumetin, samt ipren, men måtte tage pernodil... VEd faktisk ikke hvorfor, men det var også nu efter jeg er blevet gravid. Så det kan godt være du må hvis man ikke er gravid.
hvis du slår op på medicin.dk, så står der intet under Ipren eller Ibumetin omkring dette...
Jeg har både taget Ipren og Panodil sammen med pinicilin, det sagde hun i hvert fald ikke noget om hos lægen eller på apoteket, at jeg ikke måtte. Så det tror jeg helt klart godt du må. Ellers ville de ha sagt noget bestemt. Jeg lever i hvert fald stadig. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128