Emma 5 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Vial

Hvor er hun da fantastisk dejlig - og hvor kan hun meget. SKønt billede det med hunden. hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Fru'Rugaard

Tanja84 skriver:

Tak.

Ja, synes altså det går stærkt i øjeblikket.. Så må bare nyde at tingene kan stå på deres pladser, lidt endnu. For varer da ikke længe, før jeg har en lille pilfinger, der kravler rundt og hiver alt ned fra bord og reoler

Nej, hehe
Min datter begyndte med det for en måned siden
Man vænner sig til det

Anmeld

10. januar 2011

Sara_S

Hun er SÅ fin Tanja! 

Anmeld

10. januar 2011

Tanja84

KaMa skriver:

Hvor er hun da fantastisk dejlig - og hvor kan hun meget. SKønt billede det med hunden. hahaha

Iiihhh 1000 tak søde

I tirsdags da vi var til 5 mdr. tjek/vaccine, målte hun 64 cm. og vejede 6.300 g. Så hun er stadigvæk et lille spir

Hun hører nok til gruppen, "lille, men stærk/hurtig" - men det kan jeg nu også sagtens leve med

Glæder mig til vi forhåbentlig også snart får en lille update fra de dejlige tvillinger, Alvin og Viola

Anmeld

10. januar 2011

Vial

Tanja84 skriver:

Iiihhh 1000 tak søde

I tirsdags da vi var til 5 mdr. tjek/vaccine, målte hun 64 cm. og vejede 6.300 g. Så hun er stadigvæk et lille spir

Hun hører nok til gruppen, "lille, men stærk/hurtig" - men det kan jeg nu også sagtens leve med

Glæder mig til vi forhåbentlig også snart får en lille update fra de dejlige tvillinger, Alvin og Viola

Lille og kvik, som man siger. Ja, jeg havde overvejet det. I dag bliver de 5 mdr. De vejer så 9 kilo og hhv 69,5 cm og 71 cm.. ups!

Anmeld

10. januar 2011

Tanja84

KaMa skriver:

Lille og kvik, som man siger. Ja, jeg havde overvejet det. I dag bliver de 5 mdr. De vejer så 9 kilo og hhv 69,5 cm og 71 cm.. ups!

Sikke en fin basse og bassinde

Det er så skønt at de kan bevise, at tvillinger på ingen måde behøver, at være mindre eller langsommere, end ene børn

Tillykke med mdr. dagen  Synes det ikke det er vildt at tænke på, at om 1 mdr. så runder de altså et halvt år??? ET HALVT ÅR????? Damn..  hvor kan mor her, slet ikke forstå hvordan tiden er gået hurtigt

Anmeld

10. januar 2011

ChatH

Tanja84 skriver:

Heiii tøser

Puha.. så er der allerede gået endnu en mdr.  en hermed en kort update fra os

Jeg kan selt ikke følge med... Emma har i denne uge været oppe og få sin 5 mdr. vaccine - Synes altså lige jeg har været oppe med hende, hvor hun fik sin 3 mdr. vaccine. Ligesom den første blev hun desværre ramt af en slem omgang feber (39,9 da den toppede). Men denne gang var vi heldigvis forberedt, og hun tog det rigtig pænt.

Hun ruller nu konstant fra ryg til mave, og møver sig rundt på gulvet  Hun sidder rigtig stabilt allerede nu, og kan selv sidde i korte perioder af gangen, så tror ikke der går lang tid før vi er der

Ja, og billederne, den slipper I altså ikke for.

Hun er bare så skøn at se på- en rigtig diva

Anmeld

10. januar 2011

Tanja84

Sara_S skriver:

Hun er SÅ fin Tanja! 

Iiiihhhh... 1000 tak. En mor, bliver ALDRIG træt af søde kommentar om sin lille guldklump

Anmeld

10. januar 2011

Tanja84

Chatarina skriver:

Hun er bare så skøn at se på- en rigtig diva

Mange tak

Anmeld

14. januar 2011

Tanja84

dorthemus skriver:

Den er vildt sød

Nu ved jeg ikke om det er selve designet, eller kjolen du godt kan lide? Men kunne ikkelade være med at tænke på dig, da jeg i dag faldt over denne trøje på nettet

http://www.smartkids.dk/toej/bluser-sweatshirts/bluser/Roed_Me_Too_bluse_101990_1 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.