Billeder af mine tøser - alle 3 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Skouboe

Jeg er totalt dårlig til at få taget billeder af tøserne, men er er lidt fra den sidste tid.

I tilfælde af at der er nogen der ikke har gættet det, er den 3. tøs far

Billede 1+2: Don Freja i sin nye 'låå kitte morgenkåbe

Billede 3: Silja i hopla i kravlegården

Billede 4+5+6: Jeg kan altså godt vende mig om nu mor, det kan jeg (desværre kan hun endnu ikke rulle den anden vej, og hun gider ikke at ligge på maven, så hun ruller og så bliver hun skide sur over at ligge der, så vi må rende og vende hende konstant. Nogle gange lægger vi altså puder på hver side af hende, så hun ikke kan vende sig . Måske ikke så pædagogisk, men det er altså rigtigt svært at få lavet noget som helst med hende hystaden der ligger på maven og brokker sig højlydt...)

Billede 7: Silja sover sødt aftenen inden hun skal have dræn i.

Billede 8+9: Freja insisterede på at jeg fotograferede hende!

Billede 10+11: Far og Freja lever "flyver-ble". En variant af hendes aften ritual "flyver-dyne" som Freja selv har opfundet. Hun tager en stofble og står og vifter med den og siger 1... 2.... 3! og så smider hun den hen over hovedet på folk - i dette tilfælde hendes far.

Billede 12: Freja kom lidt for tæt på Far - det har det med at hævne sig...

Billede 13: Silja ligger ved siden af mig i sofaen og leger ugle. Tænk hvis man gik glip af noget...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

MORJESPERSEN

hvor er de da bare super lækkere og hold da op de vokser

Anmeld

9. januar 2011

Skouboe

MORJESPERSEN skriver:

hvor er de da bare super lækkere og hold da op de vokser

Ja, som ukrudt begge to... Silja er kun 5 måneder og er allerede vokset ud af halvdelen af sit str 74 tøj.

Og Freja bliver 2 her til Januar og er næsten vokset ud af str 98.

Anmeld

9. januar 2011

TbCp

Arhmen hvor er de dejlige! Og skønt at se billeder af dem igen

Anmeld

9. januar 2011

JustAnotherName

Fedt med nogle flere billeder fra Jer. Og hvor er dine piger bare kønne ....især de 2 yngste, haha  

Anmeld

9. januar 2011

JustAnotherName

Skouboe skriver:

Ja, som ukrudt begge to... Silja er kun 5 måneder og er allerede vokset ud af halvdelen af sit str 74 tøj.

Og Freja bliver 2 her til Januar og er næsten vokset ud af str 98.

Hold da op som de vokser hurtigt. De overhaler jo mine to piger....
Bianca er 3 år og nogle måneder. Hun passer str. 92 nu. Celina er 1 år og 7 måneder og hun bruger tøj i str. 80
Meeeen mine ER vist også lidt små i det, tror jeg. Det er de til samligning med de fleste jævnaldrende (og jo så også andre, som er yngre).

De ser nu altså ikke store ud. Højde og drøjde må jo passe med hinanden. Og jeg syntes, at de ligner piger på den alder, som de har.

Anmeld

10. januar 2011

ChatH

Skouboe skriver:

Jeg er totalt dårlig til at få taget billeder af tøserne, men er er lidt fra den sidste tid.

I tilfælde af at der er nogen der ikke har gættet det, er den 3. tøs far

Billede 1+2: Don Freja i sin nye 'låå kitte morgenkåbe

Billede 3: Silja i hopla i kravlegården

Billede 4+5+6: Jeg kan altså godt vende mig om nu mor, det kan jeg (desværre kan hun endnu ikke rulle den anden vej, og hun gider ikke at ligge på maven, så hun ruller og så bliver hun skide sur over at ligge der, så vi må rende og vende hende konstant. Nogle gange lægger vi altså puder på hver side af hende, så hun ikke kan vende sig . Måske ikke så pædagogisk, men det er altså rigtigt svært at få lavet noget som helst med hende hystaden der ligger på maven og brokker sig højlydt...)

Billede 7: Silja sover sødt aftenen inden hun skal have dræn i.

Billede 8+9: Freja insisterede på at jeg fotograferede hende!

Billede 10+11: Far og Freja lever "flyver-ble". En variant af hendes aften ritual "flyver-dyne" som Freja selv har opfundet. Hun tager en stofble og står og vifter med den og siger 1... 2.... 3! og så smider hun den hen over hovedet på folk - i dette tilfælde hendes far.

Billede 12: Freja kom lidt for tæt på Far - det har det med at hævne sig...

Billede 13: Silja ligger ved siden af mig i sofaen og leger ugle. Tænk hvis man gik glip af noget...

ÅHH pernille hvor er de bare LÆKRE

Anmeld

10. januar 2011

anna-jonas

Super dejlige småfolk.................og hvor kommer de til at ligne hinanden mere og mere.

Er helt solgt over det billede af Silja, der leger ugle...........

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.