Er virkelig skuffet over min mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Fines mor

Det er helt utroligt, jeg har lige tabt mit gode humør... !

For længe længe siden talte jeg med min mor om, at vi havde behov for pasning af pigerne d. 29 jan. da vi er inviteret ud med overnatning. Idag da vi var sammen, og jeg sad og talte med en anden veninde, som også har inviteret os til denne dag, sad hun og sagde, at hun viste ikke om hun var hjemme... Hmmm tænker jeg bare nu, så meget for en aftale...

Men det er jo bare sådan nogle ting jeg skal huske, når hun gerne vil køres til det ene og det andet i hverdagen :-( Jeg syntes jo bare, at man er til for at hjælpe hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

tinasmor

Ej det synes jeg er tarveligt af hende hvis hun fra starten havde sagt ja. Når det er en stor fest med overnatning er det jo noget af værstparet sikkert har krævet svar til (og I har sagt ja) og bare det at man jo går og glæder sig.

Jeg synes helt sikkert at du skal melde ud og sige, at hun jo havde lovet det og hun ellers ikke skal sige ja til af passe dine børn hvis hun ikke kan holde det.

Anmeld

9. januar 2011

Fines mor

- skriver:

Kender det for godt...

Så meget for dårligt.

Man bliver SÅ skuffet...men det må jeg jo lige huske næste gang, at hun skal op i byen og handle stort ind. SÅ kan hun jo tage bussen!!! Jeg er bare ikke god til at få sagt fra, men det må jeg se at få lært!

Anmeld

9. januar 2011

tinasmor

Fines mor skriver:

Man bliver SÅ skuffet...men det må jeg jo lige huske næste gang, at hun skal op i byen og handle stort ind. SÅ kan hun jo tage bussen!!! Jeg er bare ikke god til at få sagt fra, men det må jeg se at få lært!

Ja så er du pludselig heller ikke sikker på om du er "hjemme"

Anmeld

9. januar 2011

Fines mor

tinasmor skriver:

Ja så er du pludselig heller ikke sikker på om du er "hjemme"

Netop - så går bussen hver time - og hjem igen efter 1½ time, så hun kan jo bare tage afsted!!!!! Vil lige sige, at det var for mine børns skyld, at jeg spurgte hende, for de har aldrig sovet hos mormor og det ville de så gerne. De er 5 og snart 7 år, så det var vel på tide!

Anmeld

9. januar 2011

Manakauapo

Ej, hvor groft..

Du må sige til, hvis du mangler en barnepige. Så kan jeg godt træde til

Anmeld

9. januar 2011

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Ej, hvor groft..

Du må sige til, hvis du mangler en barnepige. Så kan jeg godt træde til

Tak Tine, men det er jo hele natten MEN ja det er sku groft!!!

Anmeld

9. januar 2011

Manakauapo

Tak Tine, men det er jo hele natten MEN ja det er sku groft!!!

No problem.. Har passet børn i den alder før. Også med overnatning..  Det gik rigtig godt..

Anmeld

9. januar 2011

Fines mor

Kageteenageren skriver:

No problem.. Har passet børn i den alder før. Også med overnatning..

Tak du er sku sød KNUSSSSSSS jeg vender lige tilbage til dig, hvis det er helt håbløst at finde ud af noget her i området :-)

Anmeld

9. januar 2011

Manakauapo

Fines mor skriver:

Tak du er sku sød KNUSSSSSSS jeg vender lige tilbage til dig, hvis det er helt håbløst at finde ud af noget her i området :-)

Bare iorden.. Og hvis det er, så skal vi nok få en hyggelig aften ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.