Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter bliver snart 7 år og ønsker sig i den forbindelse nogle spil, som vi sammen kan spille. Har I nogle gode forslag til hvad det kunne være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SpunkenJo skriver: Sequence.....
Sequence.....
Ja et rigtig sjovt spil, som vi i forvejen har. Men tror ikke hun ville kunne finde ud af det. Har skrevet Børne Sequence på sedlen, men har aldrig selv prøvet at spille det.
- skriver: VildkattenJunior MatadorDet der hvor man dreje en pil på en skive og skal sætte en fod på grøn og en hånd på rød osv.LudoKalaha
VildkattenJunior MatadorDet der hvor man dreje en pil på en skive og skal sætte en fod på grøn og en hånd på rød osv.LudoKalaha
Er det Twister du tænker på? Tror jeg ikke lige er mig De andre spil har vi - på nær junior matador. Så det er skrevet på listen
Vildkatten er et stor hit hos vores datter som bliver 7 til maj. Og hun kan endda lokke hendes storebrødre på 14-15 år med til at spille. Et spil som er rigtig sjov for hele familien.
duddi. skriver: Ja et rigtig sjovt spil, som vi i forvejen har. Men tror ikke hun ville kunne finde ud af det. Har skrevet Børne Sequence på sedlen, men har aldrig selv prøvet at spille det.
myretuen og afrikas stjerne
Tdittmann skriver: myretuen og afrikas stjerne
Åh ja myretuen, men det forhandles desværre ikke længere
SpunkenJo skriver: Kig på denne hjemmeside: http://www.spilcompagniet.dk/braetspil.asp?itemgrp =156-den burde kunne give lidt inspiration Go jagt, og tillykke med hende
Kig på denne hjemmeside: http://www.spilcompagniet.dk/braetspil.asp?itemgrp =156-den burde kunne give lidt inspiration Go jagt, og tillykke med hende
Tusinde tak
Hvad med nogle af de nye Lego-bræt spil? De ser ret gode ud
Min niece på 9 år fik et af dem i julegave og det synes både hun og hendes bror på snart 7 og min søn på snart 7 år var rigtig sjovt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128