en lille hilsen fra en ny bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

ramona

Hejsa nu er det vis på tide at give mig til kende, har læst med et stykke tid herinde og synes det virker som et dejlig forum så nu vil jeg også gerne være med

Jeg hedder Ramona er 28 år og bor i Struer sammen med min mand og vores søn på 2 år

jeg blev uddannet pædagog i sommers og har lige pt været heldig at få et vikariat i 3 mdr så det er dejligt

jeg håber at komme til at føle mig som en del af forummet herinde og måske ende ud med at få nogen veninder at mødes med irl her i det område jeg bor

Bare lige en lille kort hilsen fra mig

Håber i alle har haft en rigtig god weekend

kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Nenus

ramona skriver:

Hejsa nu er det vis på tide at give mig til kende, har læst med et stykke tid herinde og synes det virker som et dejlig forum så nu vil jeg også gerne være med

Jeg hedder Ramona er 28 år og bor i Struer sammen med min mand og vores søn på 2 år

jeg blev uddannet pædagog i sommers og har lige pt været heldig at få et vikariat i 3 mdr så det er dejligt

jeg håber at komme til at føle mig som en del af forummet herinde og måske ende ud med at få nogen veninder at mødes med irl her i det område jeg bor

kram herfra

Velkommen til!

- Jeg er heller ikke helt inde i tummerummen herinde endnu, men er sikker på at det kommer snart Der er ihvertfald rigtig mange søde tøser herinde

Anmeld

9. januar 2011

Filippa & Liva

Velkommen til dig...

Håber du bliver glad for det herinde..

Anmeld

10. januar 2011

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

Velkommen

Anmeld

10. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Velkommen

Anmeld

10. januar 2011

SussieThyssen

ramona skriver:

kram herfra

Hejsa og velkommen til.
Jeg håber du bliver lige så glad for at være her som vi andre

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. januar 2011

aarhusmor

Hej og velkommen

Anmeld

10. januar 2011

B&J

hej velkomme til denne dejlige side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.