Min datter på snart 8 mdr, er begyndt at ligge vågen det halve af natten.. hun ligger og skriger helt vildt, så giver jeg hende en flaske og så ligger hun bare og griner og spjætter helt vildt... igår blev hun puttet kl 19(får altid en flaske inden hun skal sove), så vågnede hun kl 22, jeg gav hende en flaske kl. 23 og så lå hun vågen til klokken 3.. jeg ignorerede hende og vendte ryggen til hende..
men hun lå bare og snakkede og spjættede helt vildt(hun ligger i sin tremmeseng ved siden af vores seng).. nåh men hun sov først kl 3 og vågnede så allerede kl 8 om morgenen.. hun er træt og pylret heeele dagen og skriger hver gang vi ikke er lige ved siden af hende..
har prøvet at holde hende vågen til kl 21 og så putte hende der, det hjalp heller ikke.. har prøvet at droppe nr 2 lur, så hun kun sover til middag 1 gang om dagen.. det hjalp heller ikke, så får vi bare en endnu mere sur og pylret pige..
hun plejer at sove fra 19 - 8, og hun vågnede aldrig før hen.. hun plejede altid at være glad og frisk, og nu har jeg bare en træt, pylret pige..
nogen gode råd?? evt. forklaring.. vi er begge ved at gå i opløsning herhjemme
Anmeld