Barselsgaver til tvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Miia90

jeg skal være tante lige om lidt. min svigerinde bliver sat igang imorgen.

Har i nogen gode ideé til gaver eller nogen gode hjemmesider ?

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

svanen73

Jeg fik selv masser af tøj da jeg ventede mine tøser for en del år siden, da min kusine fik sine tøser for nogle år siden købte jeg bleer...det blev de super glade for, de havde ik tænkt på det og vidste jo de skulle bruge mange.

Købte oz lige strømpebukser og et par body'er.

Anmeld

9. januar 2011

Malene84

Miia90 skriver:

Mia

Hvis du bor tæt på.... Gavekort på: pasning, støvsugning, madlavning, 100 bleskift osv. osv.  (TRO MIG.... DET ER DET MAN HAR BRUG FOR MED TVILLINGER...)

Anmeld

9. januar 2011

Dinna88

Miia90 skriver:

Mia

Som en anden skriver - måske et klippetkort til "tjenester" såsomm bleskift, at tage dem en times tid så de kan få slappet lidt af osv?

Det eneste jeg synes er "tamme" gaver er unødvendige ting - f.eks. giver jeg ALDRIG kommende forælre/forældre legetøj medmindre det sådan noget der kan udvikle motorikken eller det kognitive osv. Jeg giver ikke bamser f.eks. For det fylder bare Men det er bare mine tanker jo. Det er jo ikke sikkert at alle er sådan.

Derudover kan du give dem sådan nogle pakker til at lave fod- og håndaftryk/afstøbninger?

Inden du giver dem tøj skulle du måske høre dem ad om hvorvidt de mangler det - jeg tror alle forældre kender til det med at have for meget tøj  

Anmeld

9. januar 2011

Miia90

Malene84 skriver:

Hvis du bor tæt på.... Gavekort på: pasning, støvsugning, madlavning, 100 bleskift osv. osv.  (TRO MIG.... DET ER DET MAN HAR BRUG FOR MED TVILLINGER...)

det gør vi desværre ikk. vi bor i næstved og de i herlev. så der er noget vej

Anmeld

9. januar 2011

tinasmor

Det som jeg brugte meget af da min datter var lille var sådan nogle sparkedrager med lynlås i. De var ikke nuttede og kære, men simpelhen det enste jeg orkede at putte hende i når hun skulle skiftes 100 gange. Så det er mit bud, sparkedragter med Fødder. Kostede vist omkring 100 kr for 3 i de små størrelser. var i Føtex i dag, der er den kommende uge tilbud på strømpebukser, jeg købte 4 par i str. 0-1 år. De var sat ned til 8 kr! Dem brugte vi mange af da hun var blevet omkring 8 måneder.

Ellers var det også en sjov ide som en anden skrev med bleer. Hvis man ikke kan lide bare at komme med bleer, kunne det jo bare være en enkelt pakke oveni noget andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.