loftlamper til kommende børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.454 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Kruse90

Hjæææælp med lidt inspiration skønne mennesker

Vi har jo lavet helt nye værelser i vores hus Og det kommende børneværelse er så småt færdig Vi har lige fået sat loft op

Mangler nogle gode ideer gerne med billeder eller hjemmesider hvor jeg finder nogle fine lamper
Der er ikke flere meter til loftet Bare lige så det skal jo være en man skal kunne gå under uden at slå hovedet

Vis mig evt. jeres loftlamper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

eElak

Denne har knægten

Anmeld

9. januar 2011

NinaNymannMadsen

den har vores prinsesse.
købt i silvan.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Kindfed

Her er vores. Den fåes med flere forskellige mønstre. Var så glad, da jeg fandt den. Synes godt nok, at udvalget af lamper til børneværelser er lidt skrabet, hvis man ikke er til plastik og rispapirlamper..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Kruse90

det behøves ikke decideret være en børnelampe

Det er ikke lige mig

Anmeld

9. januar 2011

tinasmor

Vi havde samme problem. Kan simpelthen ikke forstå at markedet er så dårligt for børnelamper. Vi var ikke interesseret i en Disney Lampe eller lign. og det var næsten umuligt at få en pæn lampe som ikke ser "billig" ud. Vi valgte til sidst bare en helt alm. hvis (voksen) lampe. Så kan hun også have den i mange år frem.

Anmeld

9. januar 2011

Kruse90

tinasmor skriver:

Vi havde samme problem. Kan simpelthen ikke forstå at markedet er så dårligt for børnelamper. Vi var ikke interesseret i en Disney Lampe eller lign. og det var næsten umuligt at få en pæn lampe som ikke ser "billig" ud. Vi valgte til sidst bare en helt alm. hvis (voksen) lampe. Så kan hun også have den i mange år frem.

hvad er det for en

Anmeld

9. januar 2011

prettybutterfly

Kindfed skriver:

Her er vores. Den fåes med flere forskellige mønstre. Var så glad, da jeg fandt den. Synes godt nok, at udvalget af lamper til børneværelser er lidt skrabet, hvis man ikke er til plastik og rispapirlamper..

Hvor er den bare mega fed! Hvor er den fra og hvad koster den?

Anmeld

9. januar 2011

tinasmor

Kruse90 skriver:

hvad er det for en

Kan jeg ikke lige huske, det er snart 3 år siden. Var bare inde i en alm. lampeforretning hvor jeg fandt en som jeg synes var fin.

Anmeld

10. januar 2011

Kindfed

prettybutterfly skriver:

Hvor er den bare mega fed! Hvor er den fra og hvad koster den?

Den er fra Lite-house.dk og koster 600,-. Der er andre, der er billigere. Mærket er Belid, og hvis du googler det, kommer der også en frem, fra et andet firma, som Lite-house ikke har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.