Anbefal et par indesko...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Findusinde

Hejsa

Laura skal ha et par nye futsko/indesko til dagplejen og herhjemme.,. Det skal være en størrelse 22.. Anbefal hvad i bruger derhjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Gittemor09

Findusinde skriver:

Hejsa

Laura skal ha et par nye futsko/indesko til dagplejen og herhjemme.,. Det skal være en størrelse 22.. Anbefal hvad i bruger derhjemme..

jeg bruger lædersutsko til sofie... de er varme og gode når både de kravler og går ellers har hun et par disney sutsko m. velcro fra super brugsen, som hun også er glad for

Anmeld

9. januar 2011

Findusinde

Gittemor09 skriver:

jeg bruger lædersutsko til sofie... de er varme og gode når både de kravler og går ellers har hun et par disney sutsko m. velcro fra super brugsen, som hun også er glad for

Jeg fandt 2 par decoy sko der var på tilbud.. Nu prøver vi dem.. Tusind tak for svar..

Anmeld

9. januar 2011

B&J

Vi bruger dem her dog ikke i lilla det skal min søn nu ikke have på selv om de er søde....

og der er de gummi dutter neden under så de ikke skrider  og de falder ikke af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Findusinde

B&J skriver:

Vi bruger dem her dog ikke i lilla det skal min søn nu ikke have på selv om de er søde....

og der er de gummi dutter neden under så de ikke skrider  og de falder ikke af

Dem havde Laura også da hun var helt lille.. Men synes ikke helt de fungere når hun spæner rundt som hun gør..

Anmeld

9. januar 2011

Lolli

Vi har brugt de dejlige bløde sandaler fra See Kai Run. Der er god ventilation og kulden nedefra holdes væk. Vi bruger også et par varme hjemmestrikkede sokker, som vi har med i pusletasken.

Anmeld

9. januar 2011

Malthes mor

Herhjemme bruger Malthe, Mikkel og mor hjemmestrikkede uld-filtsutsko med gummisål, så vi står fast. Det er drengenes bedstemor, som strikker på livet løs. Og vi er stor fan af dem.

Malthe bruger både sine inde og ude i barnevognen, når han sover. Mikkel bruger dem i børnehaven, hvor der tit kan være fodkoldt. Og jeg bruger dem herhjemme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Barbamama

Vi bruger dem her fra Bundgaard. De er dejlige 

Anmeld

9. januar 2011

Gittemor09

Findusinde skriver:

Jeg fandt 2 par decoy sko der var på tilbud.. Nu prøver vi dem.. Tusind tak for svar..

det var godt i fandt noget

og selv tak..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.