Er min mave sunket?? ( Billed )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.748 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

MIWULA

Kom lige til og kigge på billed fra sidste uge og både manden og jeg sys maven er sunket lidt. Hva sys i??? Og nogen der ved hvorfor maven synker??  Det har manden og jeg nemlig ikk helt styr på. hehe.

Billed med maven fra uge 32 og nu uge 33.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Kløver

MIWULA skriver:

Kom lige til og kigge på billed fra sidste uge og både manden og jeg sys maven er sunket lidt. Hva sys i??? Og nogen der ved hvorfor maven synker??  Det har manden og jeg nemlig ikk helt styr på. hehe.

Billed med maven fra uge 32 og nu uge 33.

Synes det er svært at se om den er sunken, da det også kan være den lille ligger lidt anderledes

Maven synker, fordi den ligge lægger sig fast i bækkenet, dvs at hovedet kommer ned i bækkenet og ligge, og det er det som gør at maven "synker"

Du kan læse meget mere om det her

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/barnets-hoved-staar-fast-i-baekkenet.htm

Og flot mave

Anmeld

9. januar 2011

MIWULA

Maja84 skriver:

Synes det er svært at se om den er sunken, da det også kan være den lille ligger lidt anderledes

Maven synker, fordi den ligge lægger sig fast i bækkenet, dvs at hovedet kommer ned i bækkenet og ligge, og det er det som gør at maven "synker"

Du kan læse meget mere om det her

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/tegn-paa-at-foedslen-naermer-sig/barnets-hoved-staar-fast-i-baekkenet.htm

Og flot mave

Okey tusind tak . :-D Han ligger oz med hoved ned nu det sagde de til scanningen i torsdags så det er nok derfor.  

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

MIWULA skriver:

Okey tusind tak . :-D Han ligger oz med hoved ned nu det sagde de til scanningen i torsdags så det er nok derfor.  

det kan sagtens være, men fik at vide til jordemoder, sidst at de kan nå at lave mange koldbøtter endnu indne de lægger sig rigtigt ned i bækkenet, det sker oftest først 2-4 uger før, men kan jo sagtens være han har lagt sig til rette

Anmeld

9. januar 2011

MIWULA

Maja84 skriver:

det kan sagtens være, men fik at vide til jordemoder, sidst at de kan nå at lave mange koldbøtter endnu indne de lægger sig rigtigt ned i bækkenet, det sker oftest først 2-4 uger før, men kan jo sagtens være han har lagt sig til rette

Ja det fik jeg oz afvide at de godt kunne. hehe men han må da gerne blive hvor han er nu indtil jeg skal føde bare jeg ikk føder lang tid før. hehe.

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

MIWULA skriver:

Ja det fik jeg oz afvide at de godt kunne. hehe men han må da gerne blive hvor han er nu indtil jeg skal føde bare jeg ikk føder lang tid før. hehe.

Hehe ja, man håber jo ikke at gå i fødsel alt for meget før tid

Anmeld

9. januar 2011

MIWULA

Maja84 skriver:

Hehe ja, man håber jo ikke at gå i fødsel alt for meget før tid

Nej det jo lige det. Slet ikk når man selv har været med til en fødsel der skete i uge 33 selvom at den gik rigtig godt så er det jo øv at skulle ligge på hospitalet så længe inden man må komme hjem. :-)

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

MIWULA skriver:

Nej det jo lige det. Slet ikk når man selv har været med til en fødsel der skete i uge 33 selvom at den gik rigtig godt så er det jo øv at skulle ligge på hospitalet så længe inden man må komme hjem. :-)

Ja helt sikkert

Anmeld

9. januar 2011

Caroline86

Jeg synes desværre ikke den ser ud til at være sunket!

Det yderste af maven er stadig over/ved navlen.. når den er sunket (hvis den synker) er spidsen betydeligt længere nede

Til sammenligning kan jeg vise dig min mave 35+5 og 35+6.. den sank nemlig der. Min sank dog ikke ret meget da Laura lå i underkropsstilling derinde og havde måsen nedad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.