4+0.. hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Godmorgen:0)

Først hjertelig tillykke med graviditeten:0)

Mht hvor lang du er henne så skal du ikke tagehøjde for hvor lang din cyklus er eller hvornår du har ægløsning,for når du kommer til læge og jordemoder, så bruger de sådan en hjul til at dreje på og der er cyklus altid 28 dage og ægløsning midt i.

De viger ikke fra dette hjul. Til nakkefoldsscanning bliver den endelige termin fastsat:0)

Så når du bruger dem på nettet skal du bare indtaste sidste mens første dag og så regner den resten ud:0)

Christina,

Mor til Asta på snart 7år, Anton på 9 mdr og 3 mdr til at skulle føde mit 3. barn:0)

Ja jeg kender godt til de udregninger på nettet.. jeg er bare forvirret omkring det, da de alle viser noget forskelligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

Ja jeg kender godt til de udregninger på nettet.. jeg er bare forvirret omkring det, da de alle viser noget forskelligt

:0)

Jeg har prøvet den på Baby.dk, Minmave.dkog sundhed.dk og bare tastet sidstemens først dag og alle siger termin 13/9-2011 og du er så 5+4 idag:0)

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

:0)

Jeg har prøvet den på Baby.dk, Minmave.dkog sundhed.dk og bare tastet sidstemens først dag og alle siger termin 13/9-2011 og du er så 5+4 idag:0)

Tak. Det er også det jeg selv er kommet frem til med lidt hovedregning

Anmeld

15. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

Tak. Det er også det jeg selv er kommet frem til med lidt hovedregning

Men det er en jungle:0)

Men det kan du godt gå ud fra nu - og så til NF vil endelig termin og hvor langt du er blive fastlagt:0)

Endnu en gang hjertelig tillykke:0)

Anmeld

15. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ja tak Regner man ikke kun frem til +6 og så næste dag er +0? I så fald kan jeg regne mig frem til, at jeg er et par dage længere..

Jo sådan plejer jeg i hvert fald at gøre. jeg er 7+0 idag. Kan godst være at andre gør det anderledes...jeg ved det ikke hehe

Anmeld

15. januar 2011

Rosamarie

Du skal regne efter din ægløsning, det er det som gælder. Min læge regnede mig 10 dage længere fremme end jeg er, da han regner efter sidste mens. Men scanningen viste, at jeg havde ret, og jeg regnede efter ægløsningsdatoen. Du havde ægløsning fredag d. 24/12, den dag er du så 2+0, så i dag lørdag d. 15/01 er du 5+1. 

Anslået befrugtningsdato: 24/12 2010

Forventet terminsdato: 16/09 2011

Så langt er du i din graviditet: 5 uger, 1 dag (5+1)

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Rosamarie skriver:

Du skal regne efter din ægløsning, det er det som gælder. Min læge regnede mig 10 dage længere fremme end jeg er, da han regner efter sidste mens. Men scanningen viste, at jeg havde ret, og jeg regnede efter ægløsningsdatoen. Du havde ægløsning fredag d. 24/12, den dag er du så 2+0, så i dag lørdag d. 15/01 er du 5+1. 

Anslået befrugtningsdato: 24/12 2010

Forventet terminsdato: 16/09 2011

Så langt er du i din graviditet: 5 uger, 1 dag (5+1)

Jeg kan vel ikke være 2+0 på ÆL datoen d. 24, da jeg først havde ÆL på ca 18. dagen i cyklus?

Hihi.. men et par dage fra eller til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.