Er så vred på den danske sundshedssystem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Lullaby

Der skete det, at jeg dukkede op kl 8 som aftalt i skadestuen. De sendte mig så videre til ambulatoriet som heller ikke vidste jeg kom, som så sendte mig til skadestuen som som så sendte mig til ortopædkirugisk afd.
Der blev jeg mødt at meget undrende personale som ikke anede jeg kom og derfor ikke var på programmet. Men jeg fik lov at blive indlagt og kunne derfor tage "chancen" som så betød, at hvis der blev et hul et eller andet sted så blev jeg presset ind. Havde fastet fra 10 om aftenen så derfor skulle jeg stadig faste videre for det kunne jo være.
Kl blev 3 og der kom flere ind på min afd som var akutte. Fik af vide af en sygeplejerske at jeg lå sidst i køen, fordi jeg ikke var akut. Da kl var 6 sagde sygeplejerskerne at i weekenden er der kun en operationsstue åben og det bliver primært brugt til akutte da de ikke planlægger alm op. der. Derfor ville jeg hver gang der kom en akut blive smidt bagerst i køen. En der lå på min stue kom ind kl 2 og var stadig ikke kommet derop, hendes ankel var brækket så hun var selvfølgelig før mig. Nå men, kl 7 rykker jeg igen og sygeplejersken siger at hun vil forberede mig på, at min op. bliver aflyst for de kan ikke have mig liggende der hele weekenden fastende og lægen mangler 5 på min afdeling og eftersom den ene hånd ikke ved hvad den anden hånd laver så ved hun ikke hvordan de andre afd. ser ud og om hvor mange der er foran mig.
Lidt over 7 kommer hun tilbage og siger at han har aflyst mig og at jeg derfor skal tage hjem og vil blive ringet op med en ny tid i næste uge.
Nu har jeg bare gået siden den 22 december med ondt i knæet og er pt sygemeldt fra mit arbejde. Var bare så glad for at have fået en tid og nu ved jeg slet ikke hvor længe jeg skal vente. Ih!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

mariamiss6

Det er sgu da eddermamer også for dårligt altså....

Tænk at lade dig hænge sådan bare....

Det er fandmer frækt.....

Så må du huske at holde dem til ilden i næste uge, så de ikke kan glemme dig igen....

Anmeld

9. januar 2011

Lullaby

mariamiss6 skriver:

Det er sgu da eddermamer også for dårligt altså....

Tænk at lade dig hænge sådan bare....

Det er fandmer frækt.....

Så må du huske at holde dem til ilden i næste uge, så de ikke kan glemme dig igen....

Ja det gør jeg også.  Havde endda også fortalt arbejdet at fredag formiddag ville jeg vide hvad der var galt og både chef og kolleger havde skrevet til mig for at høre hvordan det gik. Så nu skal jeg fortælle dem at det søreme ikke gik..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.