Voldsom hovedpine :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.492 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Lilac

Nu har jeg haft en voldsom hovedpine der kører på 4. dagen... Jeg er ikke meget for at tage panodil eller pamol, så søger gode råd!

Jeg tror det må være i forbindelse med min graviditet (er i 13. uge), har læst at øget blodmængde kan give hovedpine, og jeg har aldrig haft så voldsom en hovedpine som nu...

I min første graviditet havde jeg nærmest ingen graviditetssymptomer, så alt det her med kvalme, hovedpine og så voldsom træthed er helt nyt! HELP!

Jeg håber der er nogen herinde der har nogle gode råd som ikke indebærer panodil eller pamol!

Tak, tøser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Lilac

Forresten så har jeg haft ringet til vagtlægen - hun var sådan lidt "hvad vil du have jeg skal gøre?" - så ingen hjælp der...

Anmeld

9. januar 2011

ooo

Jeg har også haft et par dage med den ondeste hovedpine, det gjorde ondt i hovedet og bag øjnene.

Det eneste jeg kunne holde ud var at sove og være i et mørkt soveværelse uden nogen lyde eller noget.Jeg ville nemlig heller ikke tage noget smertestillende, da jeg har hørt det kan skade fosteret.

Jeg håber at det snart går over, så du kan fungere normalt igen.

Anmeld

9. januar 2011

Skouboe

En kold klud på panden?

Jeg tog Ipren da jeg var gravid, når jeg ikke kunne holde hovedpinen ud.

Anmeld

9. januar 2011

otlitrom

Jeg har fået manden til at massere min nakke og min hovedbund, og det har hjulpet LIDT! Jeg har også lidt af den mest invaliderende hovedpine, så jeg kan nærmest føle din smerte!

Derudover har jeg drukket virkelig meget vand. Det har også hjulpet lidt.. Men ja, det er nok blodmængden der gør det. Det var omkring samme tidspunkt i graviditeten at mit kom..

Min JM sagde i torsdags at 2 panodil ikkeville gøre noget... Men jeg er stadig på samme vogn som du. Jeg tager dem ikke.

Jeg håber snart det letter!

Anmeld

10. januar 2011

LIZO

jeg fik det når jeg havde blærebetændelse... så prøv at få det tjekket..

det var så ikke på grund af blærebetændelse jeg havde men staffelykobber jeg havde..   ( fandt de først sent ud af af) men det var derfor jeg fik kraftig hovedpine

Anmeld

10. januar 2011

anna-jonas

Hej Iben!

Long time, no seen........... dejligt at have dig tilbage i "folden".

Tillykke med graviditeten..................

Din hovedpine kræver vist bare ro, ro og ro..............et mørkt, køligt rum og rigeligt væske. hvis det bli'r værre, så synes jeg lige du skal gå til lægen, og blive tjekket.

Knus Mette

Anmeld

11. januar 2011

KWL

xxx skriver:

Nu har jeg haft en voldsom hovedpine der kører på 4. dagen... Jeg er ikke meget for at tage panodil eller pamol, så søger gode råd!

Jeg tror det må være i forbindelse med min graviditet (er i 13. uge), har læst at øget blodmængde kan give hovedpine, og jeg har aldrig haft så voldsom en hovedpine som nu...

I min første graviditet havde jeg nærmest ingen graviditetssymptomer, så alt det her med kvalme, hovedpine og så voldsom træthed er helt nyt! HELP!

Jeg håber der er nogen herinde der har nogle gode råd som ikke indebærer panodil eller pamol!

Tak, tøser!

Altså jeg ville altså tage panodil. Jeg tror ikke på at det er skadeligt at tage en gang imellem. Tvært i mod så tænker jeg at gå og have det skidt så længe og blive stresset  og sur er værre for fosteret end at tage to panodil.

Men det er bare min mening

Lækkert profil billede du har på. Hvor er i skønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.