ømme stråler ned mod skeden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.351 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Mother-love

hej tøser.

jeg er i dag 18+3. jeg døjer med mange plukveer om aftenen. Og her i sidste to dage har jeg om aftenen haft sådan en underlig følelse af stråler der går ned mod/i skeden. det er ikke noget der gør sindsygt ondt men det er lidt ubehageligt..

nogen af jer der har prøvet det og evt. ved hvad det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Mother-love

9. januar 2011

Mother-love

er der virkelig ikke nogen der kan svare på det?

Anmeld

9. januar 2011

2babygirls

Ligamentsmerter ???

Anmeld

9. januar 2011

Munder

michelledam skriver:

er der virkelig ikke nogen der kan svare på det?

For mig lyder det klart som ligamentsmerter. Jeg kunne knap gå i en periode pga. smerter.

Det er ganske normalt

Anmeld

9. januar 2011

Amso

Jeg har det på samme måde... Hvor det føles som om det niver i skridtet?? Mine er bare ekstrem slemme, og gør ret så ondt. Ved ikke hvad det er, prøvede at slå en tråd op igår om det, men der var heller ikke rigtigt nogen som vidste det.

Har tænkt det måske kan være når barnet får sparket ned imod?? Ved det ikke. Men følger lige med her..

Anmeld

9. januar 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

Ligamentsmerter ???

ved ikke om det er det... for det er ikke de samme stik i underlivet. det her stråler ned i skede. og er ubehagelige nede i skeden.. hvor de andre smerter følelses ligesom menstruationssmerter. men dem har jeg kun engang i mellem nu...

Anmeld

9. januar 2011

2babygirls

michelledam skriver:

ved ikke om det er det... for det er ikke de samme stik i underlivet. det her stråler ned i skede. og er ubehagelige nede i skeden.. hvor de andre smerter følelses ligesom menstruationssmerter. men dem har jeg kun engang i mellem nu...

hmmm.. så er jeg lidt blank, men har du ikke politikkens graviditetsbog ?? der står en masse  om alt hvad man kan opleve i graviditeten, ellers så kontakt lige din JM

Anmeld

9. januar 2011

Mother-love

- skriver:

Jep, nok den bette der lige får sparket på bækkenet.

Det er ubehageligt men ikke voldsom smertefuldt.

jamen det kan jo godt tænkes.. for nu har jeg mærket hende hver dag i lang tid og de sidste par dage har jeg ikke rigtig mærket hende og det kunne jo være hvis hun lå på en anderledes måde. og så sparkede ned mod bækkenet? hvem ved hehehe

Anmeld

9. januar 2011

Mother-love

Tina&Martin skriver:

hmmm.. så er jeg lidt blank, men har du ikke politikkens graviditetsbog ?? der står en masse  om alt hvad man kan opleve i graviditeten, ellers så kontakt lige din JM

nej den bog har jeg ikke.. men vil da prøve og søge på nettet om jeg kan finde noget.. ellers må jeg jo høre min jordmor .D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.