Smadret af grin (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Barbamama

Vi lå i Carlas kuglebassin og legede og fik taget nogle billeder. Jeg var ØDELAGT af grin da jeg så det sidste vi havde taget! Enjoy:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

mama09

michella80 skriver:

Vi lå i Carlas kuglebassin og legede og fik taget nogle billeder. Jeg var ØDELAGT af grin da jeg så det sidste vi havde taget! Enjoy:

hehe de er da super gode, så dejlige naturlige - i hygger jer da..

Anmeld

9. januar 2011

Barbamama

Trinehw skriver:

hehe de er da super gode, så dejlige naturlige - i hygger jer da..

Tak. Ja det var rigtig hyggeligt!!!! Og jeg er helt vildt glad for at jeg tog billeder!

Anmeld

9. januar 2011

Vinker

En helt fantastisk billed-serie der bare oser af familie hygge. I ser ud til at ha det vildt sjovt.

Og ja det sidste billede kan man ikke andet end at grine af - pletskud!

Og hvor er I bare en rigtig KØN familie - det er helt vildt!

Anmeld

9. januar 2011

Barbamama

Vinker skriver:

En helt fantastisk billed-serie der bare oser af familie hygge. I ser ud til at ha det vildt sjovt.

Og ja det sidste billede kan man ikke andet end at grine af - pletskud!

Og hvor er I bare en rigtig KØN familie - det er helt vildt!

Taaak Rikke, det var sødt sagt!!! Og ja vi fik grinet en del. Også fordi Carla moslede rundt ovenpå os og vi fik albuer i maven og fik sagt nogle sjove lyde!

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

michella80 skriver:

Ej nogle lækre billeder og hvor er hun bare dejlig!!! Hvor er hun blevet stor!!!

Og ups for stavefejlen med hendes navn i den anden tråd... GG..

Anmeld

9. januar 2011

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

Ej nogle lækre billeder og hvor er hun bare dejlig!!! Hvor er hun blevet stor!!!

Og ups for stavefejlen med hendes navn i den anden tråd... GG..

Tusind tak. Ja hun vokser den lille prut. Og du skal ikke undskylde. Det er helt i orden. Gad ikke lige tvære det ud at hun altså hed Carla med C. He he...

Anmeld

9. januar 2011

Ni-ko-li-ne

OMG! Der fik jeg lige en tåre i øjet fordi det billede var SÅ morsomt! Total cirkus agtigt!

Anmeld

9. januar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

OMG! Der fik jeg lige en tåre i øjet fordi det billede var SÅ morsomt! Total cirkus agtigt!

He he ja ikk. Jeg synes bare Carla ser så skæg ud fordi hun har helt åben mund og hendes tunge er helt fordrejet.

Anmeld

10. januar 2011

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Hvor er hun bare dejlig jeres datter... men det er ski også super gode billeder af jer alle 3!!!!!! Og det sidste det er bare sødt syndes jeg, meget naturligt med en vis charme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.