Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi lå i Carlas kuglebassin og legede og fik taget nogle billeder. Jeg var ØDELAGT af grin da jeg så det sidste vi havde taget! Enjoy:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
michella80 skriver: Vi lå i Carlas kuglebassin og legede og fik taget nogle billeder. Jeg var ØDELAGT af grin da jeg så det sidste vi havde taget! Enjoy:
hehe de er da super gode, så dejlige naturlige - i hygger jer da..
Trinehw skriver: hehe de er da super gode, så dejlige naturlige - i hygger jer da..
Tak. Ja det var rigtig hyggeligt!!!! Og jeg er helt vildt glad for at jeg tog billeder!
En helt fantastisk billed-serie der bare oser af familie hygge. I ser ud til at ha det vildt sjovt.
Og ja det sidste billede kan man ikke andet end at grine af - pletskud!
Og hvor er I bare en rigtig KØN familie - det er helt vildt!
Vinker skriver: En helt fantastisk billed-serie der bare oser af familie hygge. I ser ud til at ha det vildt sjovt. Og ja det sidste billede kan man ikke andet end at grine af - pletskud! Og hvor er I bare en rigtig KØN familie - det er helt vildt!
Taaak Rikke, det var sødt sagt!!! Og ja vi fik grinet en del. Også fordi Carla moslede rundt ovenpå os og vi fik albuer i maven og fik sagt nogle sjove lyde!
Ej nogle lækre billeder og hvor er hun bare dejlig!!! Hvor er hun blevet stor!!!
Og ups for stavefejlen med hendes navn i den anden tråd... GG..
ønskebarn74 skriver: Ej nogle lækre billeder og hvor er hun bare dejlig!!! Hvor er hun blevet stor!!! Og ups for stavefejlen med hendes navn i den anden tråd... GG..
Tusind tak. Ja hun vokser den lille prut. Og du skal ikke undskylde. Det er helt i orden. Gad ikke lige tvære det ud at hun altså hed Carla med C. He he...
Ni-ko-li-ne skriver: OMG! Der fik jeg lige en tåre i øjet fordi det billede var SÅ morsomt! Total cirkus agtigt!
OMG! Der fik jeg lige en tåre i øjet fordi det billede var SÅ morsomt! Total cirkus agtigt!
He he ja ikk. Jeg synes bare Carla ser så skæg ud fordi hun har helt åben mund og hendes tunge er helt fordrejet.
Hvor er hun bare dejlig jeres datter... men det er ski også super gode billeder af jer alle 3!!!!!! Og det sidste det er bare sødt syndes jeg, meget naturligt med en vis charme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128