Hjæælppp Så røg navlen men der er hul under

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.711 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Fru Dinesen

Bliver skisme lidt bekymret .... 

har lige skiftet Alberte, da jeg tager bleen af så sidder navlestumpen fast på bleen ..... 

Der hvor den har siddet er der nu et hul, og det lugter ret så grimt ....

Nogle råd eller nogle der har prøvet det ????? 

Linda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

LR85

Prøv a vaske det med vat, bare i rent (ikke varmt) vand et par gange dagligt. Tør grundigt med evt vatpind så der ikke er fugt i navlen der kan samle bakterier.

Anmeld

9. januar 2011

charlottekri

Fru Dinesen skriver:

Bliver skisme lidt bekymret .... 

har lige skiftet Alberte, da jeg tager bleen af så sidder navlestumpen fast på bleen ..... 

Der hvor den har siddet er der nu et hul, og det lugter ret så grimt ....

Nogle råd eller nogle der har prøvet det ????? 

Linda 

der er slet intet at være bekymret for

jeg kan huske i sin tid da min datters navle faldt af og jeg var sikker på at der var en mega infektion eller lign. så jeg ringede til lægen, men fik blot at vide at det var helt normalt, når navlen falder af, er det jo fordi den rådner... du skal bare sørge for at holde det rent for smuds og deslige med f.eks. en vatpind, som der er en anden der nævner

Anmeld

9. januar 2011

Mumto3

Sådan var det også med min datters navle. Heldigvis boede der en gammel gravet sundhedsplejeske i opgang, som jeg straks hidkaldte. Hun fortalte mig (meget overbærende) at det var helt normalt og at vi kunne tage lidt koldt vand fra elkedlen (så er vandet kogt) og vaske det forsigtigt med et stykke vat eller en blød klud. En klud har den fordel at det ikke fnuller, sådan kom vat kan gøre det.

Anmeld

9. januar 2011

Fru Dinesen

10000 Tak alle sammen ....

det kan godt være jeg er Mor til 3 mennnn hold op hvor man glemmer hurtig fra gang til gang 

Knusss Linda 

Anmeld

9. januar 2011

Mumto3

Fru Dinesen skriver:

10000 Tak alle sammen ....

det kan godt være jeg er Mor til 3 mennnn hold op hvor man glemmer hurtig fra gang til gang 

Knusss Linda 

Haha...ja min datter var også 3. barn og det var med HENDE (altså 3. gang) jeg blev rigtig bekrymret over det med navlen!!! -mærkelig at det først kommer der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.