Hjælp kom og sig din mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg har brug for et råd..

Jeg kommer fra en meget konfliktfyldt familie og jeg har meget svært ved ikke at tale med min mand om alle tingene. 

Nu vil min mand ikke høre mere om alle konflikterne, og han bliver fx også  irriteret, når jeg siger jeg er syg igen. Jeg forstår ham godt, for han siger det er meget drænende og opslidende at være i.

Jeg er bare dybt ulykkelig og jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det. Jeg er såret og føler mig afvist og alene i verden. Hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

sofia88

Anonym skriver:

Jeg kommer fra en meget konfliktfyldt familie og jeg har meget svært ved ikke at tale med min mand om alle tingene. 

Nu vil min mand ikke høre mere om alle konflikterne, og han bliver fx også  irriteret, når jeg siger jeg er syg igen. Jeg forstår ham godt, for han siger det er meget drænende og opslidende at være i.

Jeg er bare dybt ulykkelig og jeg ved ikke hvordan jeg skal tackle det. Jeg er såret og føler mig afvist og alene i verden. Hvad skal jeg gøre?

Hej

Først en  til dig.

Jeg har selv lige været i et forhold hvor ham jeg var sammen med var træt af at høre på de problemer der er i min familie. For i hans familie der snakker man ikke om den slags, man ser bare igennem fingre med alt. Har man været uvenner eller uenige bliver der ikke snakket om det. Og det er hårdt at få af vide at man ikke kan snakke om andet end problemer. Men jeg synes du skal prøve at få en rigtig god snak med din mand & forklare ham hvordan du føler. 

Det kan godt være han ikke har behov for at snakke om tingene i samme omfang som du har, men man skal jo være der for hinanden i et forhold.

Håber i finder ud af det.

Knus.

Anmeld

9. januar 2011

smølfine

Anonym skriver:

Hej

Kan sagtens forstå at du har et stort behov for at snakke om tingene, men omvendt er du også nød til at respektere at din kæreste har et andet behov.

Jeg tænker lidt at det måske kunne være en íde for dig at se en professionel, altså en psykolog, og få vendt de ting, du går med, en udefra kan nemmere håndtere at høre de samme ting igen og igen. Jeg har selv gået til pskolog i flere år, netop for at få styr på elle tankerne.

Held og lykke med det.

Joan

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

sofia88 skriver:

Hej

Først en  til dig.

Jeg har selv lige været i et forhold hvor ham jeg var sammen med var træt af at høre på de problemer der er i min familie. For i hans familie der snakker man ikke om den slags, man ser bare igennem fingre med alt. Har man været uvenner eller uenige bliver der ikke snakket om det. Og det er hårdt at få af vide at man ikke kan snakke om andet end problemer. Men jeg synes du skal prøve at få en rigtig god snak med din mand & forklare ham hvordan du føler. 

Det kan godt være han ikke har behov for at snakke om tingene i samme omfang som du har, men man skal jo være der for hinanden i et forhold.

Knus.

Tak for støtten  Det giver rigtig god mening, det du siger

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

sofia88 skriver:

Hej

Først en  til dig.

Knus.

Ja, jeg har også gået til psykolog en del gange, men det er bare så dyrt! Jeg overvejer også at starte igen. Tak for ideen, det var et rigtig godt råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.