ÅHH hjælp mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

BabyThilde

Nea85 skriver:

Hmm.. Ringede og spurgte min bror. Du skal downloade et program til det. Han foreslog at man søger efter "pdf merger" på google og downloader et program, f.eks. http://www.pdfmergersplitter.com/. Processen skulle ikke sådan være ligetil, men du kan jo prøve dig lidt frem.. Ellers må løsningen være at vedhæfte alle filerne. God fornøjelse med det!

Hilsen Linnea  

1000 tak for hjælpen, jeg vil lige kigge på det og se om det kan lade sig gøre, ellers for de dem altså bare hver for sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

eElak

BabyThilde skriver:

hehe ja og det er en stilling som kontor elev det sted, så de kan vel ikke forvente man kan det hele fra starten af

ender også bare med jeg sender dem hver for sig tror jeg

Du kan sagtens sende dem hver for sig, så længe det er i samme mail, og det fremgår TYDELIGT hvad filen indeholder i titlen.. 

Hvor søger du som elev henne?

(er selv elev og har siddet med jobsansøgninger, derfor jeg spørger)

Desuden - jeg sendte hele lortet i hver sin fil.. ellers sendte jeg breve med posten... ;-) Tror det var sidstnævnte ;-) 

Anmeld

9. januar 2011

BabyThilde

KaLee skriver:

Du kan sagtens sende dem hver for sig, så længe det er i samme mail, og det fremgår TYDELIGT hvad filen indeholder i titlen.. 

Hvor søger du som elev henne?

(er selv elev og har siddet med jobsansøgninger, derfor jeg spørger)

Desuden - jeg sendte hele lortet i hver sin fil.. ellers sendte jeg breve med posten... ;-) Tror det var sidstnævnte ;-) 

hehe jamen det er hos kommunen jeg søger, jamen så kan jeg jo lige sende min ansøgning når jeg er helt færdig med den til dig, så kan du jo lige læse den igemmen ik

Anmeld

9. januar 2011

BabyThilde

Ta daaa løsningen på en samlet pdf-fil fundet på nettet, gartis, enkelt og under 1 minut tog det. Men tak for hjælpen

Anmeld

9. januar 2011

eElak

BabyThilde skriver:

hehe jamen det er hos kommunen jeg søger, jamen så kan jeg jo lige sende min ansøgning når jeg er helt færdig med den til dig, så kan du jo lige læse den igemmen ik

Det er du velkommen til - jeg er også i Kommunen, bare den modsatte ende af landet.. :-)

Min mail er: pjuzke22@hotmail.com

og smid lige et link til hvor du fandt løsningen.. 

Anmeld

9. januar 2011

BabyThilde

KaLee skriver:

Det er du velkommen til - jeg er også i Kommunen, bare den modsatte ende af landet.. :-)

ej det må du bare rigtig gerne, hvor er du sød, 1000 tak jeg sender den lige til dig senere idag eller i aften.

Jo her er linket, nemmere kan det faktisk ikke være tror jeg

www.pcworld.dk/art/10612

Anmeld

9. januar 2011

BabyThilde

KaLee skriver:

PS. du får selvfølgelig også den SAMLEDE  pdf-fil sammen med ansøgningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.