Hudorme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Anonym trådstarter

Jep det er klamt  men jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op med min hud.. Spiser sundt og varieret og vasker mig 2 gange dagligt med sæbe, og alligevel har jeg så mange hudorme især på næsen og hagen, og jeg er så flov over det

Nogle gode råd??

Den fortvivlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Snefnug1984

Du kan købe nogle plastre, som renser din hud for bl.a. hudorme i fx. Matas. De er smart og ret effektive..

Men jeg vil anbefale dig at bruge nogle renseprodukter fremfor sæbe, da du skal sørge for at få fjernet fedt osv. fra huden..

Anmeld

9. januar 2011

Fines mor

Anonym skriver:

Jep det er klamt  men jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op med min hud.. Spiser sundt og varieret og vasker mig 2 gange dagligt med sæbe, og alligevel har jeg så mange hudorme især på næsen og hagen, og jeg er så flov over det

Nogle gode råd??

Den fortvivlede

Køb evt. en ansigtsbehandling på en kosmetologskole, der er prisen ikke så høj. I Odense kan man få en elev behandling for 180 kr. :-)

Anmeld

9. januar 2011

Mussi30

Snefnug26 skriver:

Men jeg vil anbefale dig at bruge nogle renseprodukter fremfor sæbe, da du skal sørge for at få fjernet fedt osv. fra huden..

Yes, sæbe er lidt et FY'ord i den her sammenhæng Men ikke helt fordi det ikke fjerner fedt fra huden.

For det er netop det sæbe gør!

Diverse renseprodukter skal helst ikke indeholde sæbe, da det netop fjerner både fugt og fedt fra huden. Og den eneste måde huden kan reagere på det på, er ved at producere mere fedt og dermed stopper porene ofte til og danner hudorme.

Afhængig af hvor sart din hud er, kan plastrene også være lidt hårde. Plastrene virker uden tvivl på hudormene, men har en tendens til at være lidt barsk for huden på resten af området.

Jeg vil anbefale dig at købe en rigtigt god rensemælk/-creme, skin tonic og så en dybderensende maske. Husk endelig skintonicen, da den går ind og lukker porene igen efter du har renset med rensemælken! Masken kan du bruge et par gange om ugen ind i mellem rensemælken og og skintonicen

Og når jeg nu skriver "en rigtigt god", behøver det ikke betyde at du skal købe den dyreste Find en, der passer godt til dig - i dit prisleje

Anmeld

9. januar 2011

Mussi30

Anonym skriver:

Jep det er klamt 

Og i øvrigt synes jeg der er intet klamt over hudorme! Det er noget ALLE har i større eller mindre omfang

Anmeld

9. januar 2011

Thereseh

Anonym skriver:

Nogle gode råd??

Den fortvivlede

Læs hvad en beauty-blogger, skriver om emnet. 

Klik her 

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle svarerne, der er flere ting jeg kan prøve af kan jeg se  Måske der er håb forude 

vil dog lige tilføje at det ikke er alm. sæbe jeg bruger til at vaske mig i, men sådan noget clerasil ansigtsvask 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.