Italien/ Mobilhome/ Telt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Fines mor

Er der nogle som har prøvet, at kører selv til Italien og overnatte på campingplads med mobilhome(Som står på pladsen)

Hvis, hvilken plads boede i på, hvordan var vejret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Snefnug1984

Jeg har været i Italien på camping RIGTIG MANGE GANGE og det er helt klart et fedt land. Vejret er ofte rigtig godt i sommerperioden - ofte endda for varmt.. hehe..

Vi har været meget ved Gardasøen og har boet i både campingvogn, lejlighed og telt.. Synes det hele var godt så det er vidst bare smag og behag, om man er til telt eller andet

Anmeld

9. januar 2011

Fines mor

Snefnug26 skriver:

Jeg har været i Italien på camping RIGTIG MANGE GANGE og det er helt klart et fedt land. Vejret er ofte rigtig godt i sommerperioden - ofte endda for varmt.. hehe..

Vi har været meget ved Gardasøen og har boet i både campingvogn, lejlighed og telt.. Synes det hele var godt så det er vidst bare smag og behag, om man er til telt eller andet

Jeg sidder og kigger på Kroatien, og Gardasøen :-) Kan du huske navne på nogle af de steder du har været?:-)

Jeg tror vi er til det hele, så for os gør det ingen forskel :-)

Anmeld

9. januar 2011

Mussi30

Jeg følger lige med her, for det har vi nemlig også overvejet

Anmeld

9. januar 2011

Fines mor

Mussi30 skriver:

Jeg følger lige med her, for det har vi nemlig også overvejet

Hvis du googler camping og Italien, så får du en del frem :-) Mange lækre pladser:-)

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Fines mor skriver:

Er der nogle som har prøvet, at kører selv til Italien og overnatte på campingplads med mobilhome(Som står på pladsen)

Hvis, hvilken plads boede i på, hvordan var vejret?

det har jeg prøvet vi har kun været på kører selv ferier. 

men jeg kan sku ikke huske hva pladsen hedder (det er MAAAANGE år siden.. ) men den lå oppe i i norddelen (der hvor der er lidt "bakker") og ca. 1 times kørelse fra den sydfranske grænse

Men jeg kan huske at det var en Super lækker ferie men MANGE store lejepladser og der var to Pools (en i hver ende at pladsen) og så vare der en købmand på pladsen og der var vist nok to spisesteder. og så var bare sår'n en "børneklub" hvor man kunne blive passet af en "guide" hvis mor og far skulle ud og gå i bjergene. hehe

Super lækkert sted.. skal nok lige prøve om jeg kan finde stedet så i lige kan se det.. 

Men kører selvferie kan anbefales jeg elskede det.. 

Anmeld

9. januar 2011

Fines mor

Trine89 skriver:

det har jeg prøvet vi har kun været på kører selv ferier. 

men jeg kan sku ikke huske hva pladsen hedder (det er MAAAANGE år siden.. ) men den lå oppe i i norddelen (der hvor der er lidt "bakker") og ca. 1 times kørelse fra den sydfranske grænse

Men jeg kan huske at det var en Super lækker ferie men MANGE store lejepladser og der var to Pools (en i hver ende at pladsen) og så vare der en købmand på pladsen og der var vist nok to spisesteder. og så var bare sår'n en "børneklub" hvor man kunne blive passet af en "guide" hvis mor og far skulle ud og gå i bjergene. hehe

Super lækkert sted.. skal nok lige prøve om jeg kan finde stedet så i lige kan se det.. 

Men kører selvferie kan anbefales jeg elskede det.. 

Har en mand jeg lige skal have overtalt til, at man ikke behøver flyve til alt ting :-)

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

Fines mor skriver:

Har en mand jeg lige skal have overtalt til, at man ikke behøver flyve til alt ting :-)

Jeg syntes der er rigtig godt med kørerselv ferie især når man har børn med.. så kan  man altså nemmere komme rundt fra pladsen og opleve lidt også  

men håber du kan overtale manden

Anmeld

9. januar 2011

Trine89

9. januar 2011

Fines mor

Trine89 skriver:

Her er de to steder jeg har været i Italien på vores kørerselv ferie  

Det her er det oppe i bakkerne hvor vi boede i hytte..  der er der også mulighed for camping og mobilhome

http://tenbook.friferie.dk/tenweb/ProdDetail.aspx?area=&country=124&fromdate=06-25-2011&katnr1=&katnr2=&valength=1_u&adults=2&under12=0&u12value=&lang_id=2&sc=2&tid=2&csauser=56&startmap=&id=&orig=&__utma=-&__utmb=-&__utmc=-&__utmx=-&__utmz=-&__utmv=-&__utmk=38294271&prodID=200¨

Og så har vi også været her. hvor vi boede i ferielejlighed. 
Her  er fra er der nem mulighed at tage en dagstur til Venedi (staves) 

http://tenbook.friferie.dk/tenweb/ProdDetail.aspx?area=&country=124&fromdate=06-25-2011&katnr1=&katnr2=&valength=1_u&adults=2&under12=0&u12value=&lang_id=2&sc=2&tid=2&csauser=56&startmap=&id=&orig=&__utma=-&__utmb=-&__utmc=-&__utmx=-&__utmz=-&__utmv=-&__utmk=38294271&prodID=93

Begge steder er SÅÅÅ fanstatik.. 

Ja det ser rigtig godt ud ;-))))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.