Hvornår stopper det..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.431 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Tanze85

Nu må blødningen og smerterne godt snart stoppe så vi kan komme igang med projekt baby igen.. Er så utålmodig og vil bare have en lille spire i maven.. Der kan da ikke blive ved med at være noget der skal ud, jordemoderen sagde i fredags det eneste hun kunne se var lidt blod som skulle ud resten havde jeg selv udskilt.. Har pletblødt siden i mandags og så blødte jeg rigtigt torsdag/fredag med smerter og nu pletbløder jeg med smerter.. Hva sker der lige..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Nynne88

Det lyder ikke rart.. Jeg har selv prøvet at abortere, fik dog medicinsk abort og husker at da det hele ligesom var kommet ud så pletblødte jeg bare. Ingen smerter. Hvis de bliver ved i dag så ring til lægen i morgen. Det kan være du har fået underlivsbetændelse - det fik jeg. Mærk efter i kroppen og pas på dig selvHvor langt var du henne?

Anmeld

9. januar 2011

Tanze85

Okay tak for dit svar.. Jeg var 6+5 henne..

Anmeld

9. januar 2011

Nynne88

Det er jeg ked af at høre. Jeg blev gravid igen efter 4 måneder og det var nok gået hurtigere, hvis jeg var blevet behandlet for underlivsbetændelse før. I skal nok få en spire igen snart - selvom det er en ufattelig smerte.

Anmeld

9. januar 2011

Noneother

Jeg tror jeg blødte i 18! dage efterfølgende. 9 af dem kraftigt..
-og der var ikke noget galt, for min søn blev da lavet 3 måneder efter.

Så det bare med at klø på, når du stopper med at bløde. Din krop er ekstra modtagelig for graviditet i tiden efter en SA.

Anmeld

9. januar 2011

Tanze85

Okay lyder super med at kroppen er mere modtagelig for en graviditet efter en SA selvom det er hårdt at miste så føler vi osse begge to så klar til at prøve igen så håber snart at blødningen stopper, så vi kan køre på med projekt baby

Anmeld

9. januar 2011

Blyb

Hej tanze85

Jeg er ked af at høre om dit tab, håber du kommer hurtigt ovenpå igen snart. Jeg ved hvor hård det er at skulle igennem.

De gange jeg har aborteret har jeg blødt mellem 14 dage og 3-4 uger efter. 2 af dem var MA og der fik jeg en medicick abort. De startede også med pletblødning der ikke ville tage til og derfor fik jeg en medicinsk abort.

Jeg var været mellem 3 og 4 mdr. om at blive gravid igen. Her ved min sidste blev jeg dog gravid i første hug, dvs. ingen mens imellem. Har hørt flere sige at lægerne anbefaler en mens imellem, men det er vist mest, for at kunne fastsætte en termin. Det har jeg dog fået alligevel nu, via en scanning. Så hvis du og din kæreste/mand er klar i hovedet, så klø bare på igen

Krydser fingre for den snart er der igen

Anmeld

9. januar 2011

SussieThyssen

tanze85 skriver:

Nu må blødningen og smerterne godt snart stoppe så vi kan komme igang med projekt baby igen.. Er så utålmodig og vil bare have en lille spire i maven.. Der kan da ikke blive ved med at være noget der skal ud, jordemoderen sagde i fredags det eneste hun kunne se var lidt blod som skulle ud resten havde jeg selv udskilt.. Har pletblødt siden i mandags og så blødte jeg rigtigt torsdag/fredag med smerter og nu pletbløder jeg med smerter.. Hva sker der lige..?

Nu ved jeg ikke hvor længe du har blødt, men jeg vil da mene, at du måske lige skulle ind og have en udskrabning. Men tag en snak med din læge.
God bedring søde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2011

Tanze85

Blyp:

Vi føler os begge klar til at prøve igen men jeg bliver ved med at bløde og har lidt smerter så venter bare på at det stopper...

Anmeld

9. januar 2011

Tanze85

Sussie:

Jeg har pletblødt siden i mandags men kun når jeg tørrede mig efter toiletbesøg og så torsdag begyndte jeg at bløde som en menstruation med klumper og det fortsatte til fredag morgen og fredag var vi så til scanning hvor hun sagde at det hele var ude hun kunne kun se der var en lille blødning tilbage.. Men siden der har jeg blødt efter toiletbesøg når jeg tørrede mig og når jeg tisser er det osse næsten helt rødt fulgt af smerter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.