Må man ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Tina&Laura

.. må man sende barnet i vuggestue eller dagpleje hvis når går hjemme på barsel via kontanthjælp uden at få taget barslen fra sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

B&J

Tina&Daniel skriver:

.. må man sende barnet i vuggestue eller dagpleje hvis når går hjemme på barsel via kontanthjælp uden at få taget barslen fra sig?

jepper det må du gerne

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

Tina&Daniel skriver:

Lækkert du stillede det spørgsmål ! Havde jeg nemlig ogs tænkt på

Suuper

Anmeld

9. januar 2011

Fines mor

Som jeg husker det, så er der vist begrænsning på hvorlænge før ens barsel slutter, at man må gøre det. Så spørg lige på din pladsanvisning :-)

Anmeld

9. januar 2011

B&J

Danie startede da han var 8mdr især fordi vi håbede på han kunne få spist noget mad på en anden måde han han plejede... og  jeg er på kontanthjælp og min barsel slutter her den 20jan.

Anmeld

9. januar 2011

slettet_7530

Tina&Daniel skriver:

Nu kan jeg se at dit barn er født i sep 2010 og jeg tror faktisk ikke at du allerede vil tilbudt en plads, du har kun været på barsel eller orlov i 4 måneder.

Anmeld

9. januar 2011

slettet_7530

Fines mor skriver:

Som jeg husker det, så er der vist begrænsning på hvorlænge før ens barsel slutter, at man må gøre det. Så spørg lige på din pladsanvisning :-)

Ja det er der og det synes jeg faktisk er helt fint at der er, jeg mener vi er nede i noget der hedde maksimum 1 måned

Anmeld

9. januar 2011

slettet_7530

morethanperfect skriver:

Lækkert du stillede det spørgsmål ! Havde jeg nemlig ogs tænkt på

Suuper

Havde du tænkt dig at sende dit barn afsted nu??

Anmeld

9. januar 2011

Caroline86

det kommer vel an på hvor lang tid der er tale om?

Det er jo kun fint hvis du kan aflevere en måned eller 2 inden du slutter barsel så du har god tid til indkøring osv

Anmeld

9. januar 2011

morethanperfect

Albertesmor skriver:

Havde du tænkt dig at sende dit barn afsted nu??

neeeeeej .. Når han er et halvt år ca

Men det har også kun været en tanke .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.