Ved at ligge sig til rette i bækken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. januar 2011

Amso

Her de sidste 5 dage har jeg haft SÅ mange plukveer, og har følt at det NIVER i mit skridt rigtig rigtig tit. Nogen gange har det niveri plus plukve været så slemt at jeg ikke har kunnet stå op, eller er blevet nødt til at tage fat i køkkenbordet for ikke at falde sammen. Av for syv søren siger jeg bare.. Kan ikke gå eller stå så meget op af gangen, uden det begynder igen hvis det endelig er holdt op.

Den lille i maven har været mere aktiv end nogensinde før, og kan faktisk mærke liv stort set hele tiden på døgnet. Også når jeg skal PRØVE at falde i søvn  Syntes aldrig h*n sover. Sådan føles det i hvert fald.. hehe

Det er min første graviditet, men har ikke været i tvivl om at der IKKE er noget galt derinde  Tænker mere på om det kan være fordi h*n er ved at lægge sig til rette, i bækkenet ?? Alt det porstyr og alle de nivesmerter, om de kan komme sig af det. Eller om det bare er noget der følger med her de sidste par uger af graviditeten. har præcis  5 uger tilbage til termin...

Mange hilsner fra Anne-Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Charlotte Wberg

Amso skriver:

Her de sidste 5 dage har jeg haft SÅ mange plukveer, og har følt at det NIVER i mit skridt rigtig rigtig tit. Nogen gange har det niveri plus plukve været så slemt at jeg ikke har kunnet stå op, eller er blevet nødt til at tage fat i køkkenbordet for ikke at falde sammen. Av for syv søren siger jeg bare.. Kan ikke gå eller stå så meget op af gangen, uden det begynder igen hvis det endelig er holdt op.

Den lille i maven har været mere aktiv end nogensinde før, og kan faktisk mærke liv stort set hele tiden på døgnet. Også når jeg skal PRØVE at falde i søvn  Syntes aldrig h*n sover. Sådan føles det i hvert fald.. hehe

Det er min første graviditet, men har ikke været i tvivl om at der IKKE er noget galt derinde  Tænker mere på om det kan være fordi h*n er ved at lægge sig til rette, i bækkenet ?? Alt det porstyr og alle de nivesmerter, om de kan komme sig af det. Eller om det bare er noget der følger med her de sidste par uger af graviditeten. har præcis  5 uger tilbage til termin...

Mange hilsner fra Anne-Mette

Hmm tror ikke det er på grund af at h*n har sat sig ned, men det kan selvfølgelig godt være... Jeg mærkede ikke noget til at mine piger har sat sig fast, ikke udover at der blev mere plads til mig selv når jeg sidder med kroppen foroverbøjet (den smule man nu kan)

Plukveer og niveri er meget forskelligt fra graviditet til graviditet, nogen mærker slet ikke til det før de skal føde og andre får dem for tidligt...

Denne gang er mine plukveer blevet mærkbare 38+3, jeg har dog heldigvis ikke haft så mange af de rigtig kraftige af dem, men kan næsten hverdag mærke sammentrækningerne i maven, der har lige været et par dage uden nogle jeg lagde mærke til men ellers er der godt gang i forberedelserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.