AnneBJ skriver:
Øv! Jeg har også af og til uro i benene, men det er nu oftest efter en nat hvor læggene har krampet... 
Har du forsøgt om det hjælper at hæve benene over hjertehøjde? Det kan af og til hjælpe mig!
Håber det trods manglende søvn er en hyggelig barnedåb!
Jeg sov hjemme ved mine forældre i går og jeg fandt ud af (klokken 02.30 at min mor havde stillet radiatoren på 2,5 i værelset jeg sov i, så det tror jeg havde en STOR grund til at jeg ikke kunne falde til ro, for mine hænder og fødder var bare SÅ varme. Så jeg slukkede radiatoren og åbnede vinduet og faldte i søvn efter vel 10 min. 
Men jo jeg tror også den der med at hæve mine ben kunne hjælpe. Problemet er bare at jeg ikke kan holde til at ligge på ryggen vildt længe. Jeg vender og drejer mig meget i løbet af natten fordi min mave er ved at være godt tung.... 
Så jeg har i hvert fald fundet ud af at det selvfølgelig handler om at jeg har fået lidt vand i benene, for det gør at det spænder, men at hvis det er for varmt også er med til at påvirke det negativt. Og så er jeg sikker på at hvis jeg kan lokke kæresten til at massagere noget mere fødder og ben, ja så vil det også hjælpe gevaldigt! 
Og jo tak, selvom jeg ikke fik super meget søvn, så var det en rigtig hyggelig barnedåb 

Anmeld