P-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa alle sammen.

Skriver lige ano, da jeg ikke lige ved hvem der lure med

Når sagen er den at mig og manden er blevet enige om at jeg skal stoppe på p-pillerne, den sidste tager jeg i morgen, også skal vi i gang med pb

Men tænkte lidt på om man skal have sin mens først før man starter med pb? eller om vi kunne prøve i løbet af ugen inden jeg fik min mens?

Håber der nogen der kan hjælpe, så kan ikke huske det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Rockertand

Skal det forstås sådan, at du ikke spiser pakken færdig?

Anmeld

8. januar 2011

Kay

Anonym skriver:

Hejsa alle sammen.

Skriver lige ano, da jeg ikke lige ved hvem der lure med

Når sagen er den at mig og manden er blevet enige om at jeg skal stoppe på p-pillerne, den sidste tager jeg i morgen, også skal vi i gang med pb

Men tænkte lidt på om man skal have sin mens først før man starter med pb? eller om vi kunne prøve i løbet af ugen inden jeg fik min mens?

Håber der nogen der kan hjælpe, så kan ikke huske det

altså indtil du får den første menes er din krop jo stadig påvirket at hormonerne og du har derfor ikke æg løsning... men derfor kan man jo sagtens øve sig

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Skal det forstås sådan, at du ikke spiser pakken færdig?

Jeg har 1 pille tilbage som jeg tager i morgen også får jeg min mens nogen dage efter. Men tænkte på om jeg skal have min mens først før vi prøver. Håber det gav mening?

Anmeld

8. januar 2011

DK

Nææ, altså hvis jeg var jer ville jeg da bare gå igang!

Altså det er ikke sikkert at du bliver gravid i første hug! Nogen gange har kroppen lige brug for et par gange til at normalisere sig efter p-pillerne, men hvis i er heldige kan du jo blive gravid i første hug (so to speak, hø hø)

Altså det er jo ikke et "dårligere" æg eller noget, bare fordi det er i første periode efter p-pille stop!

Anmeld

9. januar 2011

Amso

Gå i bare i gang med projekt baby... Kroppen tager først imod når den er klar til det alligevel...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.