Så løfter jeg lige sløret... Er måske gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Carina1977

ønskebarn74 skriver:

Hvor tidligt havde du kvalme??

Det havde jeg faktisk allerede et par dage før forventet mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Carina1977

ønskebarn74 skriver:

Hvor tidligt havde du kvalme??

Hov nu blander jeg jo rundt i det *lol*  det er jo denne her graviditet, hvor jeg har fået ret tidligt kvalme. nej da jeg ventede min søn startede kvalmen først omkring uge 7, og så kom opkasten i uge 8-9 stykker.

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Carina1977 skriver:

Det havde jeg faktisk allerede et par dage før forventet mens

Ok... Har kvalme og synes alt lugter el. dufter mere... Kunne slet ikke klare min nevøs prutteble... Og jeg fik en caffelatte idag... Og måtte stoppe med at drikke den... Fik monster kvalme og lede ved det... Da vi kom in i Flensburg galeri hvor der er en masse restauranter... Puuuuha...

Anmeld

9. januar 2011

Carina1977

ønskebarn74 skriver:

Ok... Har kvalme og synes alt lugter el. dufter mere... Kunne slet ikke klare min nevøs prutteble... Og jeg fik en caffelatte idag... Og måtte stoppe med at drikke den... Fik monster kvalme og lede ved det... Da vi kom in i Flensburg galeri hvor der er en masse restauranter... Puuuuha...

jamen det er jo gode tegn.....rigtig gode tegn faktisk  

Anmeld

9. januar 2011

Becks

Hvor er det FANTASTISK!!! Ih stort tillykke søde

Nu er jeg sikker på 2011 bliver et fabelagtigt år

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Tutter skriver:

Hvor er det FANTASTISK!!! Ih stort tillykke søde

Nu er jeg sikker på 2011 bliver et fabelagtigt år

Jepper baby år for alle i denne gruppe.... Hvis det er året for os... Er det da at give håb til alle... Bebs efter 9års kamp...

Lene

Anmeld

9. januar 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Jepper baby år for alle i denne gruppe.... Hvis det er året for os... Er det da at give håb til alle... Bebs efter 9års kamp...

Lene

Ej! Jeg sidder helt og får tårer i øjnene - Ligesom da Tjul skrev at hun var gravid

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

Tutter skriver:

Ej! Jeg sidder helt og får tårer i øjnene - Ligesom da Tjul skrev at hun var gravid

Hvor er du sød.... Jeg håber den er der... Bliver spændende med blodprøven...

Anmeld

9. januar 2011

Becks

ønskebarn74 skriver:

Hvor er du sød.... Jeg håber den er der... Bliver spændende med blodprøven...

Glæder mig til update

Anmeld

9. januar 2011

Kløver

Åh hvor jeg håber alt bare er fint, og at der er en lille spire

hvor er jeg glad på jeres vegne, og håber inderligt det hele er i orden, selvom testene nu ser meget positive ud

ønskebarn74 skriver:

Det er mig der måske er gravid... Og har lagt billede af tests ind... https://www.baby.dk/debat/83132pi1/barnloeshedsbehandling/ny-update-maaske-gravid---maaske-ikke-kom-friskt---.aspx

Har blødt og det er derfor vi er i tvivl...

Har været nede og besøge min søster der er herinde og delte det med hende alligevel... Ville jo ikke løfte noget ikke engang min lille nevø op fra gulvet og der var monster glat og Min mand passede på mig udenfor... Og jeg kunne bare ikke få mig selv til at lyve hende lige op i hovedet...

Men jer der er på min facebook... Ønsker ikke noget derinde før vi har været til nakkefolds scanning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.