Graviditets svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg har været den heldige at anskaffe mig graviditets svamp ØV!

jeg nåede ikke apoteket idag, så jeg tænkte... er der nogen husmor råd man kan bruge? for står og desperat og har brug for at få det ordnet.. ARG!! det er så træls ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg nåede ikke apoteket idag, så jeg tænkte... er der nogen husmor råd man kan bruge? for står og desperat og har brug for at få det ordnet.. ARG!! det er så træls ...

Der er jo apoteker, der har døgnåbent i de større byer..kan du ikke sende en hen og købe noget til dig?
Ellers kan du evt pudre med noget talkum eller kartoffelmel og holde hele området så tørt som muligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

lollandpigen

Anonym skriver:

Var selv meget plaget af svamp da jeg ventede min sidste søn. Jeg brugte neutral ymer eller yoghurt.... Kan godt være det lyder ulækkert men som min læge sagde hjælper det rigtigt godt og man kan smøre med det 10 gange daglig hvis det er behovet, prøv det det hjælp mig...

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Der er jo apoteker, der har døgnåbent i de større byer..kan du ikke sende en hen og købe noget til dig?
Ellers kan du evt pudre med noget talkum eller kartoffelmel og holde hele området så tørt som muligt.

Kærligst
Sussie

der bor ingen af vores venner her i byen og de har ikk biler og det har vi heller ikk... men har da ikk tænkt på kartoffelmel.. så tak

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

lollandpigen skriver:

Var selv meget plaget af svamp da jeg ventede min sidste søn. Jeg brugte neutral ymer eller yoghurt.... Kan godt være det lyder ulækkert men som min læge sagde hjælper det rigtigt godt og man kan smøre med det 10 gange daglig hvis det er behovet, prøv det det hjælp mig...

hehe ja lækkert lyder det ikke til at være, men jeg siger ihvertfald mange tak

Anmeld

8. januar 2011

lollandpigen

Anonym skriver:

hehe ja lækkert lyder det ikke til at være, men jeg siger ihvertfald mange tak

Vil næsten love dig det hjælper også er det jo billigt i forhold til canesten... smiler

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

der bor ingen af vores venner her i byen og de har ikk biler og det har vi heller ikk... men har da ikk tænkt på kartoffelmel.. så tak

Det var så lidt..har selv stået i din situation et par gange...og øvs..det er til at blive vanvittig af.
Husk at have en ekstra pakke på lager.
Iøvrigt, så er det super godt at følge op på kuren med Intim-tabs, siden jeg er begyndt at bruge dem, så har jeg ikke haft et eneste angreb.

Sørg for masser af luft til måsen og tag evt en nederdel på og smid trusserne, og lig uden trusser om natten
God bedring.

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

lollandpigen skriver:

Vil næsten love dig det hjælper også er det jo billigt i forhold til canesten... smiler

ja lige præcis har godt set prisen på det

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt..har selv stået i din situation et par gange...og øvs..det er til at blive vanvittig af.
Husk at have en ekstra pakke på lager.
Iøvrigt, så er det super godt at følge op på kuren med Intim-tabs, siden jeg er begyndt at bruge dem, så har jeg ikke haft et eneste angreb.

Sørg for masser af luft til måsen og tag evt en nederdel på og smid trusserne, og lig uden trusser om natten
God bedring.

det vil jeg ihvertfald gøre og det da et eller andet sted dejligt at høre det ikke kun er mig der har problemer med det hehe

Anmeld

8. januar 2011

Diana2013

jeg har også hørt det om ymer, eller det der a38 :d

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.