barnepiger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. september 2008

moniquesmor

hej skønne tøsser..

kæresten og jeg er begyndt af snakke om af vi skal have en barnepige, til hvors lille prinsesse et par timer om ugen..

mere fordi det ville hver meget nemmer for mig af få et arbejdet når ikke arbejdes tiden altid skal hed fra 8-16.

men hvor meget skal man give sådan en..?
og hvad ville i kigge efter hos en barnepige hvis i skulle have til jers små pus..?

mvh michelle som ikke vil høre noget om af det er forkert med en barnepige:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Monique

Altså hvor meget du skal give for og have sådan en kommer jo helt an på hvad barnepiger har sat sig i hovedet :D
Ved ikke hvad jeg ville se efter hos sådan en for vil ikke have barnepige til vores..
Sys det er rigeligt at jeg betaler børnehaven for at min datter er der, gider ikke også betale for en barnepige hehe og så bryder jeg mig slet ikk om og have fremmede mennesker i mit hus eller passe mine piger. Det lyder nok lidt sippet men sådan har jeg det bare :D selvom det sikkert kunne være lækkert nok..

Anmeld

11. september 2008

moniquesmor

[citat]Altså hvor meget du skal give for og have sådan en kommer jo helt an på hvad barnepiger har sat sig i hovedet Ved ikke hvad jeg ville se efter hos sådan en for vil ikke have barnepige til vores.. Sys det er rigeligt at jeg betaler børnehaven for at min datter er der, gider ikke også betale for en barnepige hehe og så bryder jeg mig slet ikk om og have fremmede mennesker i mit hus eller passe mine piger. Det lyder nok lidt sippet men sådan har jeg det bare selvom det sikkert kunne være lækkert nok..[/citat] ville skam også helst hver fra men vil meget gerne have et arbejde ikke så nemt af få på lille lolland..:'( og er bare ved af hver så langt ude af wc ranser er et godt arbejdet..8(

Anmeld

11. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Jeg har en mand som sejler, så noen ganger er jeg nødt til å bruge en barnepige!!
Jeg bruger 2riktig søde søstre, som jeg kan stole 100% på!De er 16 og 18 år, å de får 50kr i timen! Jeg vet det er mange penger, men alle jeg snakker med sier det er en normal barnepigelønn..:S

MVH Linda:D

Anmeld

11. september 2008

Loggidut

jeg ved ikke hvad en barnepige koster...men jeg har en god ide til dig...

hvad med at finde en sød pige, som du beholder fremover, en som kan komme og gå hos jer, måske spise hos jer af og til...

jeg var selv barnepige, og kommer stadig hos de pågældene mennesker...deres nu voksne børn kommer også her...hvis du kan finde sådan en pige...så vil du blive mega glad for hende, og ungerne vil elske hende...:D

jeg kan sørme godt forstå du gerne vil have en barnepige...

Anmeld

11. september 2008

moniquesmor

hvad med at finde en sød pige, som du beholder fremover, en som kan komme og gå hos jer, måske spise hos jer af og til...

jeg var selv barnepige, og kommer stadig hos de pågældene mennesker...deres nu voksne børn kommer også her...hvis du kan finde sådan en pige...så vil du blive mega glad for hende, og ungerne vil elske hende...

uha lyder som en go ide:D

Anmeld

11. september 2008

moniquesmor

[citat]Jeg har en mand som sejler, så noen ganger er jeg nødt til å bruge en barnepige!! Jeg bruger 2riktig søde søstre, som jeg kan stole 100% på!De er 16 og 18 år, å de får 50kr i timen! Jeg vet det er mange penger, men alle jeg snakker med sier det er en normal barnepigelønn..[/citat] synes nu en 50 er en fin time løn når man tænker på de ikke er ulært.. men hvad kiggede du efter hos pigen.. jaah min kæreste er montør og arbejder i hele danmark så mange gange sover de ude fra mandag til torsdag aften:'(

Anmeld

11. september 2008

Monique

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] [citat]Altså hvor meget du skal give for og have sådan en kommer jo helt an på hvad barnepiger har sat sig i hovedet Ved ikke hvad jeg ville se efter hos sådan en for vil ikke have barnepige til vores.. Sys det er rigeligt at jeg betaler børnehaven for at min datter er der, gider ikke også betale for en barnepige hehe og så bryder jeg mig slet ikk om og have fremmede mennesker i mit hus eller passe mine piger. Det lyder nok lidt sippet men sådan har jeg det bare selvom det sikkert kunne være lækkert nok..[/citat] ville skam også helst hver fra men vil meget gerne have et arbejde ikke så nemt af få på lille lolland..:'( og er bare ved af hver så langt ude af wc ranser er et godt arbejdet..8([/citat] Nej det er bestemt ikke nemt og få job på Lolland og slet ikke hvis det også skal være noget man er glad for (bor selv på Lolland) Men kan se du bor i rødby og ved da at scandlines søger tjenere og andet :D Sidder til tider og kigger på jobnet.dk og finder da til tider en del arbejde :D

Anmeld

11. september 2008

moniquesmor

Nej det er bestemt ikke nemt og få job på Lolland og slet ikke hvis det også skal være noget man er glad for (bor selv på Lolland)
Men kan se du bor i rødby og ved da at scandlines søger tjenere og andet
Sidder til tider og kigger på jobnet.dk og finder da til tider en del arbejde

jah men det er jo der jeg skal bruge barnepigen..
men skal nu have rette for er flyttet til søllested

Anmeld

11. september 2008

Monique

okay ja så er der på en ny restaurant her i nakskov hvor jeg bor der hedder Zuma.
Den har kun åben tors, fre, lør og søndag og så i hverdage hvis der er selskaber.
Kan ikke Huske arbejdstiderne, men de søger tjener og kok..
Man skal ikke være uddannet, men hvis man vil have jobbet som kok er erfaring et must. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.