Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
merle2010 skriver: jeg grinte helt vildt da jeg så klippet min datter gør nøjagtig det samme, det er bare sååå sjovt.. det er da osse i lang tid hun sidder der og synger.. må være hyggeligt når man sådan kører bil, og har hende syngende på bagsædet.. hehe... men dejlig er hun sku hvor gammel er hun?? min datter er lige straks 8 mdr..
jeg grinte helt vildt da jeg så klippet min datter gør nøjagtig det samme, det er bare sååå sjovt.. det er da osse i lang tid hun sidder der og synger.. må være hyggeligt når man sådan kører bil, og har hende syngende på bagsædet.. hehe...
men dejlig er hun sku hvor gammel er hun?? min datter er lige straks 8 mdr..
det er fantastisk
Laura har holdt en laaaang pause hvor hun ikke har gidet synge men hun gider pludselig igen nu
Hun er 10 mdr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver: Hoooold nu op, hvor er hun sød Hun lukker jo øjnene let i og synger med følelse og alting
Hoooold nu op, hvor er hun sød Hun lukker jo øjnene let i og synger med følelse og alting
haha, ja, det er bare super! og de der kunstpauser... SKØNT
Caroline86 skriver: det er fantastisk Laura har holdt en laaaang pause hvor hun ikke har gidet synge men hun gider pludselig igen nu Hun er 10 mdr.
ja det er sku fantastisk og rigtig hyggeligt.. hun skal nok vinde x factor en dag
hvor er hun dejlig
selv kæresten sad og var helt forgabt og synes hun havde sådan en sød stemme
Caroline86 skriver: Nå...hvad tror I? har hun en chance?
Nå...hvad tror I? har hun en chance?
hihihi, hvor er hun kær.. lyder lige som kylling i bamses billedbog
jeg gad egentlig godt vide hvad det er for en sang hun forsøger at synge
Hehe, det sagde jeg også lige til manden herhjemme...!
tak for alle Jeres kommentarer
Jeg synes jo hun er det lækreste og kæreste i hele verden så jeg nyyyyyder når I andre roser hende hahaha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128