Min fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

tina76

ok kan da godt køre kagen ind til dig for et tillæg, hvis du var interesseret i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Ploffer

DatterMalou skriver:

Hej alle,

Jeg holder fødselsdag d. 30. januar, men jeg ønsker og sætte nogen penge på en pisse lækker og flot kage.. Jeg bor i solrød, og skal bruge den kl. 14 den søndag..

Er der nogen der kan hjælpe mig? - Den skal i øvrigt være til 10 personer og ikke for meget sukker.. Formen må gerne være en gravid mave.

Knus Sofie, som håber..

Hvad havde du tænkt dig kagen skal bestå af ?

Jeg skal til fødselsdag i køge den dag kl. 14, men kunne muligvis godt lige køre forbi dig med en kage først 

Anmeld

10. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

tina76 skriver:

ok kan da godt køre kagen ind til dig for et tillæg, hvis du var interesseret i det

Vil du virkelig det?? Det er da super sødt af dig..

I så fald kunne jeg godt tænke mig at du gav et bud på en kage m. kørselstillæg.

Kagen skal være til 12 personer, have form som en gravid mave med babser, smagen må gerne være noget med chokolade.. Bare nogen tanker..

Anmeld

10. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Ploffer skriver:

Hvad havde du tænkt dig kagen skal bestå af ?

Jeg skal til fødselsdag i køge den dag kl. 14, men kunne muligvis godt lige køre forbi dig med en kage først 

Noget med chokolade i hvert fald..

Anmeld

10. januar 2011

tina76

Ja synes næsten det var synd for dig, hvis du ikke kunne få nogen kage  har lige lavet en hurtig pris til dig, for så nemlig lige din besked, 400 kr. med alt, hvad siger du til det, chokolade lyder godt, som kage eller fyld og hvordan skal den se ud med farver og sådan.

Anmeld

10. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

tina76 skriver:

Ja synes næsten det var synd for dig, hvis du ikke kunne få nogen kage  har lige lavet en hurtig pris til dig, for så nemlig lige din besked, 400 kr. med alt, hvad siger du til det, chokolade lyder godt, som kage eller fyld og hvordan skal den se ud med farver og sådan.

Måske en bund med chokoladesmag og så en lidt syrlig creme, jeg ved ærligtalt ikke hvad og hvordan man gør. Kan man ikke ligesom sætte en bluse over hende, evt i lilla.?

Jeg synes også det er synd hvis jeg ingen kage får.. Men prisen lyder rimelig..

Anmeld

10. januar 2011

tina76

Jo det kan jeg godt finde ud af, skal jeg lave en kjoleagtig bluse så det dækker både babser og mave, måske noget hindbærmousse, synes det er super med chokolade, du kan også får noget tobleronecreme i også, er super godt sammen.

Anmeld

10. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

tina76 skriver:

Jo det kan jeg godt finde ud af, skal jeg lave en kjoleagtig bluse så det dækker både babser og mave, måske noget hindbærmousse, synes det er super med chokolade, du kan også får noget tobleronecreme i også, er super godt sammen.

Så skal det være med toleronecreme.. Det må gerne være en kjole, sådan så man ikke ser meget bryster, kun selve formen..

Anmeld

10. januar 2011

tina76

Ok det er bare det vi gør så, har lige sendt dig en privat besked.

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.