Jeg har en datter på 9 mdr, og de sidste 3 ugers tid har hun ikke rigtig ville sove, og vil nu heller ikke spise.
Igår troede jeg så at var fordi at hun selv ville spise, (det er vi begyndt at lærer hende- bare små hapser) men det er det så åbenbart ikke- hvis vi giver hende ryger det meste ud igen, og hvis hun selv gør det, ryger det meste også ud igen, det eneste hun spiser fuldt ud er hendes morgenmad, resten af dagen får hun faktisk ikke rigtig noget, vi serverer selvfølgelig alt mulig for hende, i håb om at der er noget hun vil have, men nej..

Hun har inegn tænder endnu, så kan det være dem? tror at hun får alle 4 på en gang- men kan det virkelig være rigtigt at hun slet ikke gider spise på grund af tænder? Mhs. til søvnen, så vil hun absolut ikke sove på hendes eget værelse, hverken dag eller nat- hun har sovet på hendes eget værelse siden hun var 4 mdr, og har aldrig været inde ved os, før for 3 uger siden. Vi har prøvet at putte hende i hendes weekend seng inde ved os, så hun ikke skulle ligge imellem os, men det vil hun heller ikke, hun vil op til os før hun falder til ro.
Hvad er der galt med min lille pige?

Håber på svar
Anmeld