...og det er jeg ked af. Det er ikke engang alt jeg får læst...Jeg har det ret træls for tiden. Jeg har været syg næsten konstant siden jeg fandt ud af, jeg er gravid dvs. D. 8. Nov. og har fået jeg ved ikke hvor meget pencillin. Siden nytår har jeg været svimmel hver dag, men har ikke lavt blodtryk eller blodprocent. Skal vaccineres mod influenza på torsdag, hvis jeg er rask. det håber jeg, for jeg tør da slet ikke få influenza, når jeg ikke kan bekæmpe en skid sygdom...Derudover skal jeg ligge hos Emma i to til to en halv time inden hun sover, så jeg har heller ikke meget tid ved computeren. Men jeg glæder mig bare til at Emma skal være storesøster. Jeg har længe haft en fornemmelse af at det bliver en dreng, og hver gang Emma snakker om babyen, siger hun lillebror..og jeg har altså ikke givet udtryk for, hvad jeg tror...Hvis jeg spørger om hun tror det er en dreng eller pige der er i min mave, siger hun dreng... Så det bliver spændende, om det er en dreng. Om vores fornemmelse er rigtig. Men jeg er jo ligeglad med om det er en pige eller en dreng, bare det er en sund og rask lille baby.Jeg er i dag 13+4, og jeg er ret sikker på, jeg mærkede liv i går for første gang. Emma er i øvrigt begyndt at snakke sin nye skønne dagplejemor et øre af, SÅ fantastisk. Det skete samme dag, som vi fik gode nyheder til NF-scanning. En skøn dag!Kram til jer alle herfra, jeg bliver nød til at ligge lidt igen.P.S. Har nogen af jer ladet jeres børn vaccinere mod influenza A?
Anmeld