Må en på 8 mdr gerne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

M.O.A.R.

spise æggekage??

Vi skal nemlig have æggekage til aften, og ville lige være sikker på om han må få det Ellers laver vi noget andet til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Vingummien

Kender ikke reglerne, men Emil har fået æg siden han kunne spise alm mad. Så hvis det er lavet ordentlig, så sker der ikke noget ved det

Anmeld

8. januar 2011

M.O.A.R.

Tulipan skriver:

Kender ikke reglerne, men Emil har fået æg siden han kunne spise alm mad. Så hvis det er lavet ordentlig, så sker der ikke noget ved det

Tænkte bare om der var for meget æg i nemlig

Simon har også prøvet at spise æg før dog ikke så meget

Anmeld

8. januar 2011

Vingummien

MaleneF skriver:

Tænkte bare om der var for meget æg i nemlig

Simon har også prøvet at spise æg før dog ikke så meget

Tror jeg ikke der er, må give det samme som en gang æg på panden, og det har EMil fået mange gange, og er jo ikke hver dag i skal have det

Anmeld

8. januar 2011

M.O.A.R.

Tulipan skriver:

Tror jeg ikke der er, må give det samme som en gang æg på panden, og det har EMil fået mange gange, og er jo ikke hver dag i skal have det

Nej det jo nemlig det.. Vi må prøve ad og se om han kan lide de så

Tak for svar

Anmeld

8. januar 2011

Vingummien

MaleneF skriver:

Nej det jo nemlig det.. Vi må prøve ad og se om han kan lide de så

Tak for svar

Ja er spændende. Emil kunne kun lide blommen i et godt stykke tid inden han kunne lide det hele ved ægget

Anmeld

8. januar 2011

M.O.A.R.

Tulipan skriver:

Ja er spændende. Emil kunne kun lide blommen i et godt stykke tid inden han kunne lide det hele ved ægget

Hehe, det nu sjov med de små, men vi har jo nok ikke været bedre selv da vi var spæd

Men Simon ELSKER, og mener virkelig ELSKER æggekage.. hehe. Han blev sur over han ikke måtte få mere da vi havde spist op.

Anmeld

8. januar 2011

Tulle28

Det får min fatter på 9 mdr. og det har hun fået i noget tid - hun æææææælsker det Vi laver æggekage med gedeost, kartofler og porrer/forårsløg, og det ryger lige ned - ikke just babymad

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

MaleneF skriver:

Hehe, det nu sjov med de små, men vi har jo nok ikke været bedre selv da vi var spæd

Men Simon ELSKER, og mener virkelig ELSKER æggekage.. hehe. Han blev sur over han ikke måtte få mere da vi havde spist op.

Herligt Det smager jo også godt

Anmeld

8. januar 2011

Vingummien

MaleneF skriver:

Nej det har vi nok ik

Oki, jeg er så en af dem der ikke kan lide æggekage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.