Begynder at være lidt nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

L-Mortil3

Ja jeg går her og bliver lidt nervøs, jeg kan ikke helt gennemskue om jeg bare reelt er helt almindelig syg, eller det kan have noget med graviditeten at gøre.

I snart 14 uger har jeg gået og hostet og hostet, det føles somom nogen sidder på brystkassen, har fået noget astmamedicin der hjælper lidt, men ikke meget, jeg føler det i kroppen somom den har lungebetændelse, men når lægen lytter på lungerne siger hun der ikke er noget.

Sammen med dette har jeg bækkenløsning, rigtig slemt denne gang også, det er dog blevet meget værre i denne graviditet end den sidste, og jeg er ved at være der nu, hvor jeg har konstante smerter 24-7 ligemeget hvad jeg gør/ikke gør.

I forbindelse med smerterne er jeg begyndt at gå og besvime, sidst i Kvickly lige hen over kassen, ikke noget langvarigt, bare et par sekunder, det starter med jeg først får propper i ørerne, så pletter for øjnene, så forsvinder synet helt, og bum, væk et par sekunder.

Mit blodtryk er super som en væddeløbshest og det eneste der egentlig er, er at jeg føler mig syg hele tiden (lungebetændelse/influenza agtig).

Lægen fejer mig bare af med at blodtrykket er fint og jeg nok bare ikke har drukket nok de dage jeg er meget svimmel.

Der er masser af liv i maven, så jeg er ikke i tvivl om lillebror har det OK, jeg begynder bare at gå og være lidt nervøs for, hvad søren der så er i vejen med mig, det kan vel næppe være noget jeg finder på i mit hoved.

Jeg har overvejet at snakke med FG om det, i stedet for lægen, men så kommer tvivlen igen op, om det nu er pga. graviditeten jeg har det skidt, eller det bare generelt er alm. sygdom der bare falder uheldigt sammen...

Ved ikke rigtig hvad jeg ville, trængte bare lige til at komme ud med det, for jeg ved snart ikke hvor jeg skal henvende mig for at få klaring på det hele... SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

ooo

Det lyder bestemt ikke godt. Tror du er nødt til at tage den med FG, når din læge ikke vil tage det seriøst.

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Jeg ville da lige snakke med FG..det er da helt sikkert.
men jeg tænker at du faktisk går rundt med snask i mellemørerne evt en virus på ballancenerven..for det giver nemlig de der symptomer med propper i ørerne, svimmelhed, utilpashed og så evt en kort besvimelse.
Jeg lider selv af tilstoppede eustatiske rør (det lille rør, der går mellem næsehule og op til ørerne) og har jeg for meget tryk kan det trykke på ballancenerverne.
Så jeg synes da, at du skal få tjekket ørerne og få en solid snak med FG, når nu din læge er så tumpet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Faith

SussieThyssen skriver:

men jeg tænker at du faktisk går rundt med snask i mellemørerne evt en virus på ballancenerven..for det giver nemlig de der symptomer med propper i ørerne, svimmelhed, utilpashed og så evt en kort besvimelse.
Jeg lider selv af tilstoppede eustatiske rør (det lille rør, der går mellem næsehule og op til ørerne) og har jeg for meget tryk kan det trykke på ballancenerverne.
Så jeg synes da, at du skal få tjekket ørerne og få en solid snak med FG, når nu din læge er så tumpet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

L-Mortil3

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Har i mange år lidt af væske på ørene, men det er kommet og gået af sig selv, har dog aldrig følte det sådan her ved væske på ørene, men det kunne jo være det var noget ala det du snakker om, det er da værd at høre ørelægen ad til.

Og så må jeg nok hellere snakke med FG mandag om ikke andet, så har jeg da prøvet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.