Ja jeg går her og bliver lidt nervøs, jeg kan ikke helt gennemskue om jeg bare reelt er helt almindelig syg, eller det kan have noget med graviditeten at gøre.
I snart 14 uger har jeg gået og hostet og hostet, det føles somom nogen sidder på brystkassen, har fået noget astmamedicin der hjælper lidt, men ikke meget, jeg føler det i kroppen somom den har lungebetændelse, men når lægen lytter på lungerne siger hun der ikke er noget.
Sammen med dette har jeg bækkenløsning, rigtig slemt denne gang også, det er dog blevet meget værre i denne graviditet end den sidste, og jeg er ved at være der nu, hvor jeg har konstante smerter 24-7 ligemeget hvad jeg gør/ikke gør.
I forbindelse med smerterne er jeg begyndt at gå og besvime, sidst i Kvickly lige hen over kassen, ikke noget langvarigt, bare et par sekunder, det starter med jeg først får propper i ørerne, så pletter for øjnene, så forsvinder synet helt, og bum, væk et par sekunder.
Mit blodtryk er super som en væddeløbshest og det eneste der egentlig er, er at jeg føler mig syg hele tiden (lungebetændelse/influenza agtig).
Lægen fejer mig bare af med at blodtrykket er fint og jeg nok bare ikke har drukket nok de dage jeg er meget svimmel.
Der er masser af liv i maven, så jeg er ikke i tvivl om lillebror har det OK, jeg begynder bare at gå og være lidt nervøs for, hvad søren der så er i vejen med mig, det kan vel næppe være noget jeg finder på i mit hoved.
Jeg har overvejet at snakke med FG om det, i stedet for lægen, men så kommer tvivlen igen op, om det nu er pga. graviditeten jeg har det skidt, eller det bare generelt er alm. sygdom der bare falder uheldigt sammen...
Ved ikke rigtig hvad jeg ville, trængte bare lige til at komme ud med det, for jeg ved snart ikke hvor jeg skal henvende mig for at få klaring på det hele... SUK!