Skabelon til hynde til Trip Trap stol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.805 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

K&S

Hej hej

Nøj, hvor er det dog dyrt for en hynde/pude til en Trip Trap stol, så jeg tænkte, om ikke en af jer dejlige damer har en skabelon liggende, jeg må få en kopi af?

Min svigermor er vildt god til at sy, så ville lokke hende til at sy  jeg har nemlig ikke nogen kreativ sans overhovedet...!

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

tinasmor

Kan desværre ikke hjælpe og har ikke forstand på at sy. Men tænker om du måske kunne låne en venindes og så tage mål fra den.

Anmeld

14. januar 2011

K&S

Slet ingen der har en skabelon?

Anmeld

14. januar 2011

K&S

tinasmor skriver:

Kan desværre ikke hjælpe og har ikke forstand på at sy. Men tænker om du måske kunne låne en venindes og så tage mål fra den.

Det kunne måske være en mulighed - jeg må lige tjekke, om der er en, der ikke bruger deres lige pt.

Anmeld

14. januar 2011

Line Højdal

Hvis nogen har en skabelon er jeg også interesseret - så følger lige med

Anmeld

14. januar 2011

K&S

Pipkukkeren skriver:

Hvis nogen har en skabelon er jeg også interesseret - så følger lige med

Anmeld

14. januar 2011

Lolli

K&S skriver:

Hej hej

Nøj, hvor er det dog dyrt for en hynde/pude til en Trip Trap stol, så jeg tænkte, om ikke en af jer dejlige damer har en skabelon liggende, jeg må få en kopi af?

Min svigermor er vildt god til at sy, så ville lokke hende til at sy  jeg har nemlig ikke nogen kreativ sans overhovedet...!

Katja

Har ikke en skabelon, men på www.scandic.de har de nogle på tilbud lige nu. Der er en dansk version af deres hjemmeside, men man køber i euro. De koster omkring 200 i danske kroner (trip trap stolen er også på tilbud lige nu )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.