Hvad gør I med trusser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.049 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

thilde-tusindfryd

Mine trusser kan ikke nå op over maven, så de sidder sådan halvvejs og det er lidt dumt, for så skærer de maven op i to.

Så jeg var ude for at købe nogle trusser idag, men er i tvivl om jeg skal købe de der kæmpe store maxi trusser, og i en ekstra str., så de går op til navlen, eller om det måske er bedre, at de hænger under maven, og altså så i tai str.

Hvad gør I ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

sarahb

g streng hele graviditeten, de sidder helt under maven og skart ikke mig nogle steder, der var nogle kun i blonde fra victoria secrets da der ikke er kanter på eller noget der strammer.

Anmeld

8. januar 2011

thilde-tusindfryd

sarahb skriver:

g streng hele graviditeten, de sidder helt under maven og skart ikke mig nogle steder, der var nogle kun i blonde fra victoria secrets da der ikke er kanter på eller noget der strammer.

G-streng kan jeg simpelthen ikke gå med. Gravid eller ej  

Så det skal det ihf ikke være. Det må også godt være noget, der varmer lidt, så man ikke får blære- eller underlivsbetændelse - køber altid selv bomuld trusser. Fakta har faktisk nogle rigtig gode nogle i hvid eller sort. Ret simple. Koster kun 25 kr. for tre stk. i en pakning.

Anmeld

8. januar 2011

Rødhætte

Jeg bruger nogle silke trusser fra HM. De er ikke specielt til gravide, men synes de er rigtig behagelig når de sidder under maven. Har bare købt dem et nummer større end jeg plejer

Anmeld

8. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hotpants..!!

De luner, og sidder UNDER maven..

Hvis ikke jeg har flere rene hotpants i skuffen, så tager jeg nogle tai (eller hvad det nu hedder), som ugså kan placeres under maven..

Anja

Anmeld

8. januar 2011

Maja88

hvad med nogle hipsters som sidder under maven

jeg går selv med g strenge og sover med hipsters

Anmeld

8. januar 2011

Tropez

jeg er er også på hotpants, og hipster siden og hva de nu hedder, har købt dem i change og ville, ikke bytte dem væk de er bare for lækre, og så er det deres bomulds, dagligdags version så de ikke er særligt dyre heller det er vildt fedt 

Anmeld

8. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tropez skriver:

jeg er er også på hotpants, og hipster siden og hva de nu hedder, har købt dem i change og ville, ikke bytte dem væk de er bare for lækre, og så er det deres bomulds, dagligdags version så de ikke er særligt dyre heller det er vildt fedt 

HURRA for Change...

Anmeld

8. januar 2011

otlitrom

Jeg har Mamma-hipsters fra H&M, og jeg synes de er rigtig behagelige. De går nemlig også under maven 3 par for 129,- mener jeg!

Anmeld

8. januar 2011

Mumto3

Da jeg var gravid købter jeg gravidtrusser der gik op over maven (og ja de var KÆMPE store!!!) jeg synes det var rart at de støttede maven, og de var pengene værd selvom de var dyre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.