Hmm det kan godt være jeg er pernitten gryn, men bliver sku så ked af det hver gang jeg skal fortælle folk hvor langt jeg er i min graviditet, alle ved at jeg er gravid og det er fint nok, men når de så spørg hvor langt jeg er, og jeg fx siger: 11 uger, siger folk nåååå jamen så er du jo ikke så langt endnu, eller ork så er der jo længe til endnu, så må vi håbe i kan holde til det, og det bliver jo en stor omvæltning, samt, ikke længere jamen så er du ikke over de der kritiske 3 mdr endnu.
OG NEJ det er jeg FAND.. godt klar over men kan folk ikke bare sige ej hvor dejligt og tillykke, det kan da ikke være rigtig at jeg skal stå og sige nej men det går da fremad, jeg er jo glad og kan sku da ikke få tiden til at gå hurtigere, folk er sågar begyndt at sige de ikke mener jeg vokser, jeg plejer bare at sige nu jeg har meget tøj på, gidder ikke mere, synes ikke det er fair, selv min egen kæreste er begyndt, hvis jeg siger jeg har ondt i hofterne, eller har det dårligt eller er mere træt en dag, får jeg den der, er det ikke lidt tidligt, jeg mener bare du er jo ikke så langt endnu, er det ikke først sidst i graviditeten.
Læs dog en bog din idiot, hvorfor skal jeg forsvare min krop og min graviditet er jeg virkeligt den eneste
Anmeld