Det dér sæd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Anonym trådstarter

Hvor længe virker det?Altså jeg mener...Jeg sku ha æl i disse dage der lige har været. Har dog ik ku mærke det som jeg plejer at kunne. Hmm. Men vi har haft sex alle dage på nær en dag og hver gang kommer det sidste sæd først ud af mig efter 1-2 dage. Når nu det er i min krop så længe ka det så stadig godt lave skæg og ballade med mine æg selvom det ik er 'nyt'?Håber nogen ka hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Kruse90

Anonym skriver:

Hvor længe virker det?Altså jeg mener...Jeg sku ha æl i disse dage der lige har været. Har dog ik ku mærke det som jeg plejer at kunne. Hmm. Men vi har haft sex alle dage på nær en dag og hver gang kommer det sidste sæd først ud af mig efter 1-2 dage. Når nu det er i min krop så længe ka det så stadig godt lave skæg og ballade med mine æg selvom det ik er 'nyt'?Håber nogen ka hjælpe

Ja det kan det sagtens

Håber for jer der er bid

Anmeld

8. januar 2011

TTM

Anonym skriver:

Jamen hvor længe det virker, kommer jo en del an på hvor godt eller kraftigt din mans sæd er.. Hvis sædcellerne er meget svage, dør de jo hurtigere end andre som er mere standhaftige... Lægernes tommelfingerregel siger 3 døgns levedygtighed Ca...

Håber du kan bruge svaret til noget

Anmeld

8. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Det er vist noget med at sæden kan leve i kvinden i 2-5 dage, så hvis du rammer æl i den tid, så skulle der være en chance

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

Ja det kan det sagtens

Håber for jer der er bid

Tak det håber jeg bilder mig selv ind at det er derfor jeg ik har mærket æl

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Mandens sæd overlever 2-5 døgn pigesædceller længst
Så held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

TykkeTrunteMor skriver:

Jamen hvor længe det virker, kommer jo en del an på hvor godt eller kraftigt din mans sæd er.. Hvis sædcellerne er meget svage, dør de jo hurtigere end andre som er mere standhaftige... Lægernes tommelfingerregel siger 3 døgns levedygtighed Ca...

Håber du kan bruge svaret til noget

Jeg hååååber

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Mandens sæd overlever 2-5 døgn pigesædceller længst
Så held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Tak kryds lige fingre

Anmeld

8. januar 2011

H+S Skjolgborg.

ca + - 72 timer siger de kloge gynokologer/ sagde min 2 jeg gik hos...

så chancen er der....

Held og lykke..

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak kryds lige fingre

Det kan du tro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.